غرق شدن سه خواهر عنبرآبادی در استخر آب


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، ابراهیم محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه دختر بچه در یکی از روستاهای عنبرآباد در استخر آب کشاورزی غرق و جان خود را از دست دادند. وی بیان داشت: در ساعت ۱۵ امروز با برقراری تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گزارش غرق شدن سه خواهر در استخر کشاورزی روستای پشت مرز جیرفت اعلام شد.

 

وی با اشاره به اینکه بلافاصله یک تیم مجهز به محل وقوع حادثه اعزام شد، افزود: پس از معاینات اولیه مرگ هر سه کودک تأیید و به مرکز بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اطلاع داده شد.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: این سه خواهر غرق شده در سن‌های پنج، ۹ و ۱۲ ساله بودند که برای انجام تحقیقات بیشتر در زمینه ساعت و علت مرگ به پزشکی قانونی جیرفت تحویل داده شدند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان با توجه به نبود حفاظ در حاشیه استخرهای کشاورزی باید برای امنیت بیشتر این مکان‌ها چاره‌ای اتخاذ کنند، افزود: والدین نیز در مناطق روستایی بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

 

انتهای پیام/.