. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 10293 تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1395 | 04:33 ق.ظ

همت تعدادی از مسئولین برای محرومیت زدایی یک روستا /تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،تعدادی از مسئولین شهرستان برای محرومیت زدایی روستای عشرت آباد از توابع بخش مرکزی جیرفت از این روستا بازدید و تصمیماتی اتخاذ شد. روستای عشرت آباد از توابع دهستان خاتون آباد بخش مرکزی جیرفت با نزدیک به 100 خانوار در ۱۶ کیلومتری این شهرستان قرار دارد . مردمان  این روستا در اوج محرومیت زندگی […]

به گزارش سایت کنارصندل ،تعدادی از مسئولین شهرستان برای محرومیت زدایی روستای عشرت آباد از توابع بخش مرکزی جیرفت از این روستا بازدید و تصمیماتی اتخاذ شد.

روستای عشرت آباد از توابع دهستان خاتون آباد بخش مرکزی جیرفت با نزدیک به 100 خانوار در ۱۶ کیلومتری این شهرستان قرار دارد .

مردمان  این روستا در اوج محرومیت زندگی می کنند و نبود آب آشامیدنی ، راه مناسب ، بهداشت و غیره این مردم را بسیار رنج می دهد.

در همین راستا به همت بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولین از جمله مهندس جلالی ،مهندس محمودی  ، مهندس سنجری رئیس منابع طبیعی شهرستان، شورای اسلامی روستا و شورای بخش ، مهندس شریفی کارشناس بنیاد مسکن از این روستا بازدید ، مشکلات مورد ارزیابی قرار گرفت و در جهت رفع تصمیماتی اتخاذ شد.

و در همین راستا طی تماس تلفنی بخشدارمرکزی با آب و فاضلاب روستایی یک تانکر آب به این روستا فرستاده شد.

مردم این روستا به شدت از مشکل آب آشامیدنی رنج می برند که امیدواریم به زودی آب و فاضلاب روستایی در جهت رفع این مشکل اقدام کند.

 

IMG_5218IMG_5121 IMG_5167IMG_5126 شIMG_5153 IMG_5147IMG_5153 IMG_5212سIMG_5200IMG_5223

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =