. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10262 تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1395 | 03:20 ق.ظ

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه به جیرفت

چشم‌انداز خوبی برای منطقه جنوب کرمان پیش‌بینی می‌کنیم

به گزارش سایت کنارصندل ، ظهر پنج شنبه سید حسین میرشفیع معاون وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه به جیرفت از راه های روستایی رمون ،نراب و اسفندقه بازدید کرد و چند طرح نیز افتتاح شد. در این سفر ،امام جمعه جیرفت ،معاون عمرانی استاندار،فرماندار جیرفت،مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب […]

به گزارش سایت کنارصندل ، ظهر پنج شنبه سید حسین میرشفیع معاون وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه به جیرفت از راه های روستایی رمون ،نراب و اسفندقه بازدید کرد و چند طرح نیز افتتاح شد.

IMG_5256

در این سفر ،امام جمعه جیرفت ،معاون عمرانی استاندار،فرماندار جیرفت،مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان کرمان، مدیرکل دفتر امور روستایی ،بخشدار مرکزی و تعدادی از مردم اسفندقه وی را همراهی کردند.

 

میر شفیع در آیین افتتاح راه روستایی قرقطوئیه اسفندقه اظهار داشت: با توجه به بازدیدهایی که از راه روستایی این منطقه داشتیم، چشم‌انداز خوبی برای منطقه جنوب کرمان پیش‌بینی می‌کنیم.

 

وی گفت:در سطح کشور ۹۵ هزار کیلومتر راه آسفالته و ۳۰ هزار کیلومتر راه شوسه روستایی وجود دارد که در سه سال اخیر ۲۵ هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

IMG_5278 

وی بیان این محور روستایی به طول ۱۴ کیلومتر است که با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است. میرشفیع تصریح کرد: با توجه به گستردگی راه‌های روستایی در زمینه امنیت این مسیرها فقط خط‌کشی و نصب علایم در دستور کار است.

 

وی بیان کرد: سال گذشته نسبت به مدت مشابه شاهد کاهش ۹ درصدی تلفات جاده ای در راه های روستایی کشور بودیم.

 

وی گفت: عملکرد خوب اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و همکاری پیمانکاران این منطقه محرومیت را از جنوب کرمان پاک کرده است که این عملکرد جای تقدیر دارد چرا که جنوب کرمان به کارگاه راه سازی تبدیل شده است

IMG_5282

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان هم در آیین افتتاح روکش محور اسفندقه گفت: روکش محور اسفندقه به طول ۲۵ کیلومتر است که با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اجرا شد.

 

محمد ساردویی افزود: سال گذشته ۱۲۵ کیلومتر آسفالت و ۲۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در جنوب کرمان اجرا شد.

 

وی تصریح کرد: ۳۷ کیلومتر پروژه آسفالت، ۵۸ کیلومتر روکش آسفالت و تعداد ۲۶ پروژه به طول ۸۵ کیلومتر در شهرستان جیرفت در دست اجرا می باشد که ۳۳ کیلومتر آن آماده آسفالت شده است.

IMG_5311IMG_5270 IMG_5273IMG_5265 IMG_5251 IMG_5232IMG_5239 IMG_5295 IMG_5284IMG_5254 IMG_5351 IMG_5349

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 10 =