. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 10386 تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 | 06:06 ق.ظ

با حضور مسئولین

برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه جیرفت و عنبرآباد/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح دیروز همزمان با سراسر کشور، آزمون کتبی ورودی حوزه های علمیه جیرفت و عنبرآباد برگزار شد. حجت الاسلام شهدادنژاد مدیر حوزه علمیه امام صادق جیرفت تعداد ثبت نام کنندگان در این آزمون را ۲۵۰ اعلام و افزود: این آزمون در چهار مقطع دوم راهنمایی ، سیکل ،دیپلم و دانشگاهی […]

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح دیروز همزمان با سراسر کشور، آزمون کتبی ورودی حوزه های علمیه جیرفت و عنبرآباد برگزار شد.

IMG_5670

حجت الاسلام شهدادنژاد مدیر حوزه علمیه امام صادق جیرفت تعداد ثبت نام کنندگان در این آزمون را ۲۵۰ اعلام و افزود: این آزمون در چهار مقطع دوم راهنمایی ، سیکل ،دیپلم و دانشگاهی برگزار شد.

 

وی افزود: از این تعداد ۳۰ نفر در حوزه علمیه سفیران عنبرآباد، ۳۰ نفر در حوزه علمیه امام باقر جیرفت و ۲۵ نفر در حوزه علمیه امام صادق (ع) جیرفت پذیرفته می شوند که حدود ۱۶۰ نفر برای حوزه علمیه امام صادق (ع) ثبت نام کرده اند.

IMG_5661

وی ادامه داد: افراد پذیرفته شده در این آزمون پس از کسب نمره قبولی و انجام مراحل تحقیقات ، مصاحبه و شرکت در دوره آزمایشی ، جذب مدارس علمیه در شهرهای جیرفت و عنبرآباد خواهند شد.

 

شهدادنژاد افزود: ثبت نام از ۴ بهمن ماه سال گذشته شروع شد و حتی کسانی که موفق به ثبت نام نشده اند امروز می توانند با یک کارت شناسایی اگر شرایطش را داشته باشند می توانند امتحان دهند.

 

وی اعلام نتایج این امتحان را ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد و گفت: به ازای هر ۸ نفر یک پذیرش داریم. شهدادنژاد گفت: اگر مسئولین قول دهند که امکاناتی در اختیارمان قرار دهند ما می توانیم جمعیت بیشتری را جذب حوزه کنیم

IMG_5701

IMG_5630 IMG_5661 IMG_5662 IMG_5670 IMG_5696 IMG_5679IMG_5692

 

امام جمعه جیرفت ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ،فرماندار امینی روش ،فرماندار حجتی ، سرهنگ سعیدی ، سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت ،بخشدار نعمتی ، بخشدار شهابی ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس اداره اوقاف جیرفت از این آزمون بازدید و نظارت نمودند.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =