روستاهای بخش مرکزی جیرفت ، هر روز آبادتر از دیروز/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، مردم شاهد هستند که روستاهای بخش مرکزی جیرفت با فعالیت های عمرانی و غیره با مدیریت نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت ،دهیاران و شوراهای این بخش هر روز آبادتر از دیروز است.

IMG_5092

نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت به همراه مهندس سنجری رئیس منابع طبیعی ،مهندس محمودی رئیس اداره راه شهرستان ، مهندس شریفی کارشنایس بنیاد مسکن ،غلام جوزاک نائب رئیس شورای بخش مرکزی جیرفت و تعدادی از شوراها و دهیاران در بازدید از پروژه های عمرانی دهستان خاتون آباد به خبرنگار ما گفت: به لطف خدا با مجموعه شوراها و دهیاران این بخش با تمام توان در خدمت این مردم خواهیم بود و إن شاء الله مردم شاهد آبادانی هر چه بیشتر این روستاها هستند و خواهند بود.

IMG_5295

وی با بیان اینکه حضور دهیاران در روستا با وجود کمبود منابع مالی رونق عمران آبادی روستا را به دنبال داشت، افزود: بخش مرکزی در سال گذشته در اجرای طرح های عمرانی روستاها با تعامل دستگاه های اجرایی جزو برترین ها بوده است و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی امروز به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید مطرح است و تلاش دهیاران در این زمینه ضروری است و اقدام و عمل در این زمینه بیشتر خواهد بود.

IMG_7850

نعمتی تصریح کرد: دهیاران به عنوان مجریان مصوبات شوراها نقش مهمی در ایجاد درآمد پایدار در روستاها دارند و یکی از اقدام های مهم برای توسعه پایدار در روستاها حمایت از سرمایه گذار است که با احیای ظرفیت های موجود در روستاها می توان در ایجاد درآمد پایدار موثر عمل کرد.

 

بخشدار مرکزی با اشاره به اینکه خدمات مطلوبی به روستاییان ارائه شده، گفت: باید سعی در تقویت زیرساخت‌های اقتصادی روستاها کنیم تا جوانان روستایی مجبور نشوند برای کسب درآمد و شغل به شهرها مهاجرت کنند.

 

وی افزود: دولت با اعطای تسهیلات خود اشتغالی و کارگاه های تولیدی از روستائیان در بحث اشتغال حمایت می کند و امیدواریم با تاکیدی که داشته ایم در فضای روستا توجه به توسعه گردشگری و اشتغالزایی در کنارتوسعه کشاورزی مورد توجه دهیاران قرار گیرد.

IMG_9767 IMG_7836IMG_5441 IMG_5068IMG_3055 IMG_5083 IMG_5294IMG_5042IMG_5103