. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10564 تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 | 06:06 ق.ظ

آیین افتتاح آموزشگاه موسیقی باربد در ساختمان دائمی (مجتمع نی نوا)

به گزارش سایت کنارصندل ،عصر دیروز با حضور معاونت هنری و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان و پیشکسوتان عرصه موسیقی از جمله آقای نامجو و تعدادی از هنرمندان و مردم آموزشگاه موسیقی باربد در ساختمان دائمی خود (مجتمع نی نوا) افتتاح شد.   فرخی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد […]

به گزارش سایت کنارصندل ،عصر دیروز با حضور معاونت هنری و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان و پیشکسوتان عرصه موسیقی از جمله آقای نامجو و تعدادی از هنرمندان و مردم آموزشگاه موسیقی باربد در ساختمان دائمی خود (مجتمع نی نوا) افتتاح شد.

 

IMG_7774

فرخی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این آیین گفت:اولین گروه نوازی های موسیقی از حدود سال ۷۹ و ۸۰ در جیرفت آغاز شد و پیشکسوتان مثل جناب آقای نامجو،کردستانی و امیری همیشه در کنار جوانان بوده اند و در واقع می شود گفت اولین تئوری موسیقی را به صورت آکادومیک آقای مجید امیری در جیرفت آورد.

 

وی افزود:در واقع اگر نبود همین اجراهای گروه های موسیقی در گذشته ما امروز در عرصه موسیقی حرفی برای گفتن نداشتیم

 

فرخی تصریح کرد:امسال نیز از چراغ گیلانی پیشکسوت موسیقی محلی در جشنواره موسیقی محلی کرمان تجلیل می شود.

 

وی افزود: در استان کرمان موسیقی محلی ما سرآمد است و این از تلاش و کوشش هنرمندان موسیقی جنوب است و جای بسیار تقدیر و تشکر دارد

 

فرخی با ابراز خرسندی گفت: در حال حاضر جوانان ما در عرصه موسیقی پیشرو هستند و خودشان گروه دارند ،آهنگ سازی می کنند و در ایام عیدنوروز امسال و همچنین بهمن ماه سال گذشته برنامه های موسیقی بسیاری توسط این جوانان در سطح شهر اجرا شد.

 

IMG_7779IMG_7829 IMG_7758IMG_7819IMG_7813IMG_7796IMG_7832IMG_7821

 

آموزشگاه موسیقی باربد در ساختمان دائمی خود (مجتمع نی نوا) تدریس کلیه سازهای موسیقی ایرانی ،جهانی و محلی به صورت (تئوری و عملی) زیر نظر اساتید بومی و غیربومی با تجربه دارد.

آدرس این آموزشگاه در جیرفت ،شهرک صنعتی ،پاسداران ۱۰ با مدیر مسئولی مجید امیری دومار فعالیت دارد.

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =