. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 10517 تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 | 03:33 ق.ظ

فرماندار جیرفت:

توجه ویژه استاندار تاکید بر زیرساخت های منطقه است/۱۱۰ پروژه بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در جیرفت سرمایه گذاری شده است

به گزارش سایت کنارصندل ، پیش از ظهر دیروز (۵ اردیبهشت) در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد که با حضور استاندار کرمان و هئیت همراه در فرمانداری جیرفت برگزار شد ،احمد امینی روش فرماندار جیرفت تصریح کرد: توجه ویژه استاندار تاکید بر زیرساخت های منطقه است و در زمینه های مختلف […]

به گزارش سایت کنارصندل ، پیش از ظهر دیروز (۵ اردیبهشت) در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد که با حضور استاندار کرمان و هئیت همراه در فرمانداری جیرفت برگزار شد ،احمد امینی روش فرماندار جیرفت تصریح کرد: توجه ویژه استاندار تاکید بر زیرساخت های منطقه است و در زمینه های مختلف همچون فرودگاه، گمرگ، اداره استاندارد توجه ویژه ای شده است که به لطف خدا مثمر ثمر بوده است.

IMG_7680

وی افزود: در زمینه آب اقدامات زیادی با همکاری دستگاه قضایی همچون پلمپ ۲۵۰ حلقه چاه غیر مجاز در جیرفت، ۳۵ حفاری غیر مجاز کنترل و ۱۳۲ اخطار انجام شده است.

 

فرماندار جیرفت ابراز داشت: در مبحث حاشیه نشینی مشکل خاصی نداریم و در زمینه اراضی نیز ۳۷۰ هکتار رفع تصرف شده است.

 

به گفته وی دولت و استاندار توجه ویژه ای به بخش خصوصی دارد و به دنبال فراهم کردن بستر آن هستیم که خوشبختانه در این زمینه ظرفیت خوبی در منطقه وجود دارد.

امینی روش خاطرنشان کرد: از بدو شروع به کار استاندار فعلی، ۱۱۰ پروژه بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و بالای ۲۵۰۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کار شده اند.

IMG_7688

وی بیان داشت: یکی از مصداق اقتصاد مقاومتی، حوزه کشاورزی است و در این زمینه دارای ۱۲۰۰ هکتار اراضی گلخانه ای هستیم که یک و نیم میلیون تن محصولات گلخانه ای را به خود اختصاص داده است.

 

فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: ما دارای فارغ التحصیلان زیادی هستیم و در نقطه مقابل بزرگ ترین دغدغه ما علی رغم وجود ظرفیت عظیم کشاورزی، فرهنگ کار است لذا باید رویکرد و ذهنیت فارغ التحصیلان در این زمینه عوض شود.

 

وی همچنین در بحث امنیت تصریح کرد: در منطقه جنوب کرمان هیچگونه اشرار شناسنامه داری وجود ندارد و لذا بستر بسیار مناسبی جهت ورود سرمایه گذاران در بخش های مختلف است.

IMG_7675IMG_7691IMG_7709IMG_5867IMG_5863IMG_7672IMG_7666IMG_5864IMG_7669IMG_7677

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =