فرماندار جیرفت: دولت برای بهبود معیشت معلمان تلاش می کند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

۲۸۳۴۰۲۹۶_۱۹۵۸۸۶۸۷ffaac

 

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار جیرفت گفت: دولت تدبیر و امید برای بهبود معیشت معلمان تلاش می کند و از روش های مختلف سعی دارد تا این دغدغه معلمان را مرتفع کند.

احمد امینی روش با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم افزود: اگر عملکرد آموزش و پرورش در یک سال گذشته را مورد بررسی قرار دهیم کارنامه قابل قبولی در حوزه های مختلف داشته است.

 

وی گفت: نیروی انسانی متعهد و متخصص نقش تاثیرگذاری در پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش دارد و با توجه به نقش مهم معلمان باید سعی شود منزلت این قشر از جامعه که با ایثار خود نسل جوان را تربیت می کنند، رعایت شود.

 

وی تصریح کرد: امروز اگر در عرصه های مختلف شاهد حضور دانشمندان هستیم این نتیجه یک عمر تلاش معلمانی است که در سنین مختلف آنها را با دانش خود آموزش داده اند.

فرماندار جیرفت با بیان این که معلمان در عرصه های مختلف جامعه حضور پر رنگ دارند افزود: همانگونه که جامعه فرهنگی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی سهم مهمی داشت در حفظ آن نیز کوشیده است زیرا تقدیم شهدای زیاد بیانگر این نقش آفرینی در هشت سال دفاع مقدس است.

 

وی گفت: تعلیم و تربیت دو بال هستند که باید در طول خدمت مورد توجه قرار گیرند زیر علم بدون تربیت برای جامعه مفید فایده نخواهد شد.

 

امینی روش با بیان این که معلمان پیش قرآولان عرصه تعلیم و تربیت هستند افزود: روز معلم فرصتی برای ارج نهادن به ایثار و ازخودگذشتگی این قشر زحمتکش جامعه است.

۴۳ هزار دانش آموز در ۴۶۵ مدرسه شهرستان جیرفت با چهار هزار و ۲۰۰ معلم تحصیل می کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/.