دستگیری قاتل جوان ۱۷ ساله پس از نه سال


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، سرهنگ نبی الله میر افضلی گفت : در سال ۱۳۸۶ در شهرستان جیرفت فردی ۳۰ ساله در یک نزاع و درگیری با ضربات متعدد چاقو ، فردی ۱۷ ساله را به قتل رسانده و از محل متواری شده بود.

وی افزود: به علت فرار قاتل به استان های همجوار و تغییر متوالی محل اختفاء وی اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری متهم مثمر ثمر واقع نشد، لذا پرونده جهت رسیدگی به صورت ویژه در اختیار اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد : کاراگاهان پلیس با تلاش شبانه روزی چند ماهه و با استفاده از تحقیقات نامحسوس و منابع خبری دریافتند که متهم با هویت جعلی با اقوام خود در ارتباط است.

میر افضلی تصریح کرد: سرانجام مأموران با استفاده از سرنخ های موجود موفق به شناسایی محل اختفاء متهم شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی جیرفت ارجاع دادند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح ممنوعه و یک قبضه سلاح شکاری و مقادیری مهمات جنگی از وی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در تشریح سابقه متهم افزود : قاتل دستگیر شده مرتکب چندین فقره ضرب و جرح ، اخاذی و حریق عمدی در شهرستان جیرفت شده است.