مردم جواب میخواهند, تا کی بر اساس مصلحت صحبت میکنید؟


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

حجه الااسلام اسحاق حمزه امام جمعه موقت بخش جبالبارز جنوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مردهک اظهار داشت :نماز گزاران عزیز ابتدا خودم و سپس شما عزیزان را دعوت به رعایت تقوا می کنم.

ایشان افزود:تقوا در واقع مراقب بودن از خود است،مراقبت از افعال خود یا اینکه متوجه اعمال و رفتار خود بودن و این هوشیار بودن ما سرچشمه اش قلب انسان است.

حجه الاسلام حمزه ابراز داشت :تقوا در روزه ،نماز ،زکات و خمس و سایر اعمال عبادی ما وجود دارد و نتیجه افعال و اعمال عبادی ما بازتاب قلب انسان است که جایگاه تقوا است ،همانگونه که رسول اکرم بیان فرمود هر چیزی معدنی دارد و معدن تقوا قلب است و ریشه ایمان نیز تقوا می باشد.

ایشان با تبریک عید مبعث بیان داشت :رهبری معظم انقلاب در دیدار کار گزاران نظام و سفرای کشور های اسلامی فرمودند سیاست قطعی آمریکا اسلام ستیزی ایران ستیزی و شیعه ستیزی است.

وی بیان داشت :اسلام متحجر خطری بس بزرگ برای بشیریت محسوب می شود که همان اسلام آمریکایی است.

خطیب نماز جمعه مردهک بیان کرد:جاهلیت از صدر اسلام وجود داشته است و شاید رنگ و لباس عوض کند اما اصل جاهلیت هنوز در برخی گروها باقی و پابرجا است.

حجه الاسلام اسحاق حمزه عنوان کرد:وظیفه امت های اسلامی مقابله با جریان جاهلیت به سرکردگی آمریکا است و ملت ایران هیچ گاه آغاز گر جنگی یا تحرک نظامی علیه هیچ کشوری نبوده است ،اما مواضع خود را به صدای بلند بیان می کند و هر جا صدای مظلومی باشد ما با تمام توان از آنها حمایت می کنیم.

وی ادامه داد:همه امتهای اسلامی اعم از مردم ،نخبگان و مسئولان در مقابل حرکت اسلامی و مقابله با جاهلیت وظایفی بردوش دارند که اگر همه بخوبی انجام شوند شاهد پیشرفتهای چشم گیری در این زمینه خواهیم بود.

ایشان بیان داشت :روز جهانی سلیب سرخ و هلال احمر را در پیش داریم و این نهاد ارزشمند با سیاست های بجای خود باعث میشود در حوادث بسیاری از خسارت های جانی ومالی کمتر شود.

ایشان بیان داشت :سالروز میلاد امام حسین (ع)را تبریک می گوییم و آرزو می کنیم پاسداران بزرگ که امنیت نظامی و فرهنگی ما را تامین می کنند ادامه دهنده راه امام حسین (ع)باشند.

وی ادامه داد:روز جانباز را گرامی میداریم و فراموش نمی کنیم که آسایش امروز ما برگرفته از جانفشانی های دیروز آن عزیزان است.

وی ابراز داشت: نگاهی گذرا می کنیم به مشکلات عمده بخش جبالبارز جنوبی اولا جای بسی تاسف دارد وقوع قتل ها و جراحت های کم سابقه چندین نفر به ضرب گلوله با اسلحه غیر مجاز در هفته های جاری که شاهد بودیم.

وی ادامه داد:در خیلی جاها مسئولین دستگاه قضا و اطلاعات خیلی چیز ها را فاکتور می گیرند و از پرداختن به آنها سرباز می زنند اما ما باید وظایف یکدیگر را به گردن هم نیندازیم و مسئولیت خود را بپذیریم.

وی با گلایه از برخی مسئولین که علت قتل ها بخش جبالبارز جنوبی را معضل اجتماعی دانستند اشاره کرد ایا حمل سلاح هم معضل اجتماعی محسوب می شود؟یا مشکل امنیتی است ؟

ایشان افزود :مردم جواب می خواهند تا کی بر اساس مصلحت صحبت می کنید و واقعیت ها را بیان نمی کنید و چاره ای برای برطرف شدن ناامنی موجود نمی اندیشید.

حمزه اظهار داشت :مردم هم می دانند اگر دستگاه قضا و نیروی انتظامی و اطلاعات بخواهند در اندک زمانی این شرور ها را نابود می کنند چرا که در خارج از کشور دستگاه های امنیتی ما به خوبی به امداد کشور های مظلوم رسیده اند حال چطور است که در داخل کشور این اقدامات و مواضع مستحکم دیده نمی شود.

ایشان ادامه داد:خیلی از مشکلات که شاید شکل معضل اجتماعی داشته باشند اما ریشه آنها نا امنی است ،اگر دوستان فرهنگی تلاش می کنند دوستان امنیتی هم به همان اندازه باید تلاش کنند تا مکمل یکدیگر باشند.

وی ادامه داد:این صدای مردم جبالبارز جنوبی است چرا باید در چند هفته های گذشته شش قتل صورت بگیرد اگر مردم مقصر هستند مردم را آگاه کنید اگر مشکل از ناتوانی شما است از مردم کمک بخواهید تا ریشه ناامنی برچیده شود.

ایشان ادامه داد:از مردم نیز می خواهیم مشکلات کوچک و بزرگ را به نیروهای اطلاعات خبر بدهید تا مشکلات به این بزرگی صورت نگیرد.

وی افزود :البته ما قدردان تلاش های نیروهای گمنام امام زمان هستیم و اگر آن عزیزان نبودند اوضاع به مراتب بدتری شاهد بودیم اما باید این تلاش ها دو چندان شود تا دیگر شاهد کشته شدن مردم کشورمان نباشیم

امام جمعه موقت مردهک بیان کرد :فصل گرما است و خیلی از بیماری های ویروسی و مسری در این فصل شیوع پیدا می کنند و بسیاری از روستاهای بخش جبالبارز جنوبی اب شرب سالم ندارند لذا از اداره ابفار شهرستان می خواهیم این مطلب را در کم ترین زمان ممکن رسیدگی نمایند.

ایشان افزود:هجوم کنه ها در بخش جبالبارز که سر منشا خیلی از بیمار های عفونی هستند را شاهد هستیم که از شبکه بهداشت و درمان خواهشمند هستیم در این زمینه هم پیش رو باشند چرا که آنها در زمینه بهداشت بسیار موفق بوده اند.

ایشان همچنین با اشاره به آلودگی هوا بیان کرد:به علت نبودن شغل مناسب در منطقه بیشتر مردم رو به شغل زغال گیری آورده اند که دود حاصل از کوره های آنها در مجاورت شهر ها و روستاها سبب آلودگی بیش از حد هوا شده است که از مسئولین خصوصا اداره محیط زیست شهرستان می خواهیم چاره ای در این زمینه اندیشیده شود و مکانی برای این شغل به دور از شهر ها و آبادی ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام