سفر رئیس جمهوری زمینه ساز افق‌های جدید برای توسعه و پیشرفت منطقه است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

۲۸۳۴۰۲۹۶_۱۹۵۸۸۶۸۷ffaac

 

به گزارش سایت کنارصندل ، فرماندار جیرفت گفت: سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان کرمان، زمینه ساز افق‌های جدید برای توسعه و پیشرفت منطقه است.

احمد امینی روش  افزود: مردم استان کرمان حضوری گرم در میزبانی از کاروان تدبیر و امید خواهند داشت و مردم شهر دارالولایه جیرفت نیز بار دیگر با استقبال پرشور از هیات دولت وفاداری خود را به خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی اثبات خواهند کرد.

 

وی بیان کرد: در شهرستان جیرفت طرح های مختلفی در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان آماده افتتاح است که برنامه ریزی های لازم در این زمنیه انجام شده است.

 

فرماندار جیرفت گفت: با توجه به اینکه امسال قرار نیست مردم نامه ارایه کنند لذا درخواست ها و مشکلات خود را از طریق سامانه سامد با شماره تماس ۱۱۱ مطرح کنند.

 

وی افزود: ارتباط با رئیس‌جمهوری از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) و شماره ۱۱۱ ساده‌ترین راه ممکن است.

 

امینی روش خاطرنشان کرد: از همه مردم فهیم و ولایتمدار، خانواده معظم شهدا و جانبازان، اساتید و دانشگاهیان، کشاورزان، فرهنگیان، روحانیون، اصناف و بازاریان و صنعتگران، دعوت می کنیم تا با حضور پرشور و گسترده در مراسم استقبال از رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید بار دیگر برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزایند.

 

مردم کرمان روز سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت میزبان کاروان تدبیر و امید در بیست و هفتمین سفر استانی رئیس جمهوری هستند.

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام/.