مدیر کل سازمان میراث فرهنگی استان کرمان لطفا جواب دهید


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

با سلام


همانطور که مستحضرید قرعه فال به نام کرمان زدند و امروز ریاست محترم جمهور به استان پهناور کرمان تشریف فرما شد.

 

بنده یکی سرمایه گذاران ورشکسته این دولت هستم که با امضاء معاونت وقت ریاست محترم جمهور, تنها پروانه تاسیس منطقه نمونه گردشگری در جیرفت را دارم که حتی از هرمزگان, بلوچستان بم و بافت هم چنین مجوزی را کسی نگرفته و بعد از این هم بعید میدانم کسی بتواند بگیرد.

 

القصه تمام سرمایه گذاران این مناطق برای دیدار امروز با ریاست جمهور برایشان کارت ارسال شده و دعوت شده اند ولی کارت منِ تنها جیرفتی را سازمان گرفته وتا این لحظه تحویل نداده و خبر میدهند که بیا کرمان کارتت را بگیر و بدو برو پیش رییس جمهور !!؟

 

آیا مدیرکل سازمانی که نمیتواند یک اطلاع رسانی ساده را برنامه ریزی کند به گونه ای که باید با توجه به بعد مسافتِ دعوت شونده, زمان کافی در نظر گرفته شود, آیا میتواند گردشگری و میراث این استان پهناور را مدیریت کند؟


در مورد جیرفت و دلفارد بطور خاص یا ایشان مغرضانه عمل میکند و یا از دانش کافی این کارِ کاملاً تخصصی بی بهره است.


لازم به ذکر است در مورد دلفارد مدیر کل محترم تا کنون دستورات وتوصیه های جناب استاندار و شخص دکتر سلطانی فر را نیز ندیده گرفته و علیرغم درخواستهای مکرر کتبی و شفاهی بنده همواره جلسات مرتبط با حیرفت را بدون موضوع و غیر مکتوب برگزار مینماید.


بدینوسیله درخواست پاسخ قانع کننده از رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی استان در خصوص عدم دعوت به موقع از اینجانب جهت دیدار با ریاست جمهور را دارم.؟

 

هوشنگ شفیعی مدیر مجتمع گردشگری آرمین دلفارد جیرفت