پنجمین نشست اتاق فکر همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی جنوب کرمان برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: موضوع مقالات برگزیده همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی سوژه انجمن های فرهنگی و هنری جنوب کرمان می شود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در پنجمین نشست اتاق فکر همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی جنوب کرمان با بیان اینکه هنر تاثیرگذارترین ابزار بر روح و روان افراد است افزود: مقالات برگزیده همایش علمی پژوهشی ولایت در فرهنگ رضوی سوژه ای برای فعالیت های فرهنگی در جنوب کرمان خواهند بود.

وی با بیان اینکه اگر آموزش با استفاده از ابزار هنر باشد تاثیرگذارتر است بیان داشت:فرهنگ و هنر جنوب کرمان هویت مردم این منطقه است که نیازمند تقویت است تا برای آیندگان به یادگار بماند.

وی ادامه داد: تا کنون کتب متعددی در خصوص فرهنگ و هنر جنوب کرمان نوشته شده که کافی نیست و نیاز است در این خصوص کار بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مشارکت همه ادارات کل در جشنواره های رضوی سراسر کشور ابراز داشت: می توان در خصوص برنامه های رضوی از ظرفیت ادارات کل غیر از ادارات کل عضو منطقه چهار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده کرد.

بانک اطلاعات همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی جنوب کرمان تکمیل شد

نماینده بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در جنوب کرمان گفت: با رایزنی صورت گرفته با سایر ادارات کل که پیش از این همایش علمی پژوهشی برگزار کرده بودند بانک اطلاعات همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی جنوب کرمان تکمیل شد.

پروین صنعتی در پنجمین نشست اتاق فکر همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی جنوب کرمان افزود: این مهم در جهت اطلاع رسانی جهت ارسال مقالات بیشتر به همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی انجام شد.

وی با بیان اینکه تا کنون در همین راستا چندین بار ارسال پیام کوتاه برای علاقه مندان شرکت در همایش ارسال شده است اظهار داشت: بانک اطلاعاتی تهیه شده برای همایش های بعدی نگهداری و در عین حال تکمیل تر خواهد شد.

۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی جنوب کرمان رسیده است

دبیرتخصصی همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی جنوب کرمان گفت: تا کنون ۳۵ نفر برای شرکت در همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی جنوب کرمان ثبت نام و ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال کردند.

محمود حیدری در پنجمین نشست اتاق فکر همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی افزود: این تعداد مقاله رسیده به دبیرخانه همایش در مقایسه با سایر استانها بسیار خوب بوده و امید است در زمان باقی مانده شاهد حضور بیشتر علاقه مندان در این همایش و ارسال مقاله باشیم.

وی ابراز داشت: هماهنگی لازم برای برگزاری هرچه بهتر این همایش با داوران و صاحب نظران در این عرصه جهت برگزاری یک همایش انجام شده است.

پژوهشگران اهل سنت متقاضی حضور در همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی جنوب کرمان شدند

عضو اتاق فکر همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی جنوب کرمان گفت: پژوهشگران اهل سنت شرق و غرب ایران اسلامی متقاضی حضور در همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی جنوب کرمان شدند.

احمد بیدشکی در پنجمین نشست اتاق فکر همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی افزود:هنگام برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی متوجه تقاضای پژوهشگران اهل سنت برای حضور و دادن مقاله به همایش شدیم.

وی با اشاره به رایزنی های انجام شده جهت حضور اساتید و صاحب نظران در این همایش اظهار داشت: داوری مقالات بخش اقتصاد مقاومتی همایش توسط اساتید دانشگاههای شهید باهنر کرمان،قم و سنندج انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین در بخش اقتصاد مقاومتی دو نفر از اساتید که یک نفر پرفسوری از استرالیا و یک نفر استاد تمام هستند به عنوان سخنران مدعو در این همایش حضور خواهند یافت.

کتابچه همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی منتشر می شود

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته کتابچه همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی منتشر می شود.

سید حسین طیبی در پنجمین نشست اتاق فکر همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی افزود: در این کتابچه چکیده آثار برگزیده همایش علمی پزوهشی منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای اجرای برنامه های جنبی همزمان با برگزاری همایش جهت اشاعه فرهنگ رضوی در جنوب کرمان و محسوس بودن برگزاری همایش برای همه مردم این منطقه بیان داشت: دیدار با ائمه جمعه شهرستانهای جنوبی کرمان ، برپایی ویژه برنامه هایی در دهه کرامت قبل از برنامه اختتامیه همایش در تمامی شهرستانهای جنوبی استان کرمان مد نظر است.