بالاترین مولفه در توسعه و امنیت یک روستا مشارکت مردم است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،با حضور مهندس نعمتی بخشدار مرکزی ،جناب سروان منصوری رئیس پاسگاه خاتون آباد و تعدادی از دهیاران و شوراهای اسلامی ،جلسه شورای انتظامی حوزه میانچیل در مسجد روستای دریاچه برگزار شد.

IMG_9355

 

نعمتی بیان کرد: بالاترین مولفه در توسعه و امنیت یک روستا مشارکت مردم است.

وی افزود: بالاترین سرمایه اعتماد مردم است و ظرفیت بالایی از شوراها و معتمدین داریم.

 

نعمتی تصریح کرد: امنیت تنها با پاسگاه و دادگاه برقرار نمی شود و خیلی از سرقت ها ناشی از فقر و تنگدستی است .

بخشدار مرکزی یکی از مقوله های سرمایه گذاری را در هر منطقه امنیت آن منطقه دانست و افزود: اگر منطقه ای امنیت نداشته باشد هیچ سرمایه داری جرات سرمایه گذاری در آن منطقه را ندارد. وی ادامه داد: حق این مردم است که امنیت داشته باشند چرا که این مردم همیشه پای کار هستند و در تمام صحنه ها حضور دارند.

IMG_9366

 

نعمتی  با ابراز تاسف گفت: خیلی از سارقین تحصیل کرده هستند و اگر به ریشه خیلی از سرقت ها پیگیری نمائیم بسیار نگران کننده است.

 

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی عصاره و گلچین هر روستا هستند و باید آستین همت را بالا بزنند و با مشورت و همکاری و فرهنگ سازی برای هر مشکلی بهترین راه حل را پیشنهاد دهند.

نعمتی در پایان همکاری همه جانبه شوراها و دهیاران را با پاسگاه انتظامی و بخشداری خواستار شد و گفت: هر ناامنی و فعالیت اراذل و اوباش را سریعا گزارش دهید .

IMG_9362

 

منصوری رئیس پاسگاه خاتون آباد نیز با تشکر از بخشدار مرکزی گفت: مهندس نعمتی در تمام امور امنیتی همیشه پشتیبان ما بوده اند و همکاری داشته اند .

 

وی ادامه داد: شوراها و دهیارهر روستا اگر در بحث امنیت با ما همکاری داشته باشند خیلی از مشکلات امنیتی حل خواهد شد.

 

وی گفت: رحم و ترحم در حق سارق ظلم به مردم است.

وی از شوراهای اسلامی روستا خواست: با بانی های عروسی ها قبل از مراسم صحبت کنید و جلوگیری از تیراندازی و پخش مشروب را خواستار شوید.

 

منصوری تصریح کرد: با توجه به سرقت هایی که اخیرا در منطقه داشته ایم مردم باید در خصوص ایمن سازی احشام تلاش کنند.

 

IMG_9347 IMG_9370

 

انتهای پیام/.