سرمایه گذاران عمانی آماده سرمایه گذاری در جیرفت هستند/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،سرمایه گذاران کشور عمان در دیدار با فرماندار جیرفت ظرفیت ها و زمینه های همکاری مشترک را بررسی کردند.

IMG_9458

 

فرماندار جیرفت روز سه شنبه در این نشست گفت: جیرفت دارای شرایط آب و هوایی و اقلیم مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی است.
احمد امینی روش افزود: این شهرستان با یکهزار و ۶۰۰ هکتار گلخانه به گلخانه طبیعی معروف است و سالانه دو میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در این منطقه تولید می شود.

وی بیان کرد: در بخش گردشگری با وجود بخش خوش آب و هوای ساردوئیه، تپه باستانی کنارصندل، شهرقدیم و ۲۵۰ محوطه تاریخی ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر دارد.

وی گفت: زیرساخت های لازم شامل فرودگاه، گمرک، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها و اداره استاندارد در این شهرستان فعال هستند که با وجود اینها راه برای صادرات محصولات کشاورزی باز است.

 

IMG_9464

 

فرماندار جیرفت اظهار کرد: آمادگی لازم برای هرگونه همکاری در زمینه های مختلف سرمایه گذاری را داریم و چنانچه این هیات تصمیم به سرمایه گذاری در این منطقه را داشته باشند با تمامی امکانات در خدمت این گروه می باشیم.

وی گفت: امیدواریم در این سفر یک روزه به منطقه بیشتر با ظرفیت های سرمایه گذاری آشنا شوید و از سفر به این منطقه لذت ببرید.
رئیس هیات سرمایه گذار عمانی هم در این نشست گفت: خوشحالم در کشور دوست و همسایه ایران فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری را بررسی می کنم و امیدواریم این دیدارها ادامه پیدا کند.

IMG_9453

محمد زبیر افزود: شرکت الزبیر با سابقه ۴۰ سال فعالیت اقتصادی در کشور عمان یکی از شرکت های تجاری بنام این کشور است.
وی تصریح کرد: این شرکت آماده سرمایه گذاری در بخش های مهندسی، نفت و گاز، ارتباطات، املاک، هتل و توریسم است که با توجه به ظرفیت منطقه سرمایه گذاری می کند.

وی اظهار کرد: در این شهرستان با توجه به ظرفیت منطقه تمایل به سرمایه گذاری در زمینه آب معدنی و معدن کروم هستیم.

رئیس هیات سرمایه گذار عمانی گفت: تمامی ظرفیت های منطقه را بررسی و یادداشت کردم و برای بررسی کارشناسان شرکت به عمان برده و در صورت اعلام نظر مثبت کارشناسان زمینه سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم می شود.

 

IMG_9460

معاون امور معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان هم در این نشست گفت: در زمینه معادن مس در جنوب کرمان ۲۵ میلیون تن ذخیره قطعی و ۴۰۰ میلیون تن ذخیره احتمالی وجود دارد.

محمدرضا مقبلی افزود: در زمینه تیتانیوم ۲۴۰ تن و کروم پنج میلیون تن ذخیره قطعی در این منطقه وجود دارد که تا ۳۰ سال می توانند در این زمینه ها فعالیت کنند.

هیات سرمایه گذار عمانی از موزه این شهر، کارخانه آب معدنی زلال و معدن کروم دیدن کردند.

انتهای پیام/.