پاسخ عجیب آتش نشانی جیرفت!!!


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،روز سه شنبه در پی آتش سوزی موتور آب یکی از اهالی روستای خاتون آباد از توابع بخش مرکزی جیرفت ، سریعا با آتش نشانی تماس حاصل شده است اما با پاسخ عجیب و غریب یکی از کارکنان آتش نشانی روبرو شده اند.

 

موضوع از این قرار است که پمپ موتور آب آقای شریف در روستای خاتون اباد دچار حریق شده و بعد از اینکه وی با آتش نشانی جیرفت تماس می گیرد و درخواست کمک می کند اما با پاسخ عجیب آتش نشانی جیرفت مبنی بر اینکه خارج از شهر باید با بخشدار یا شوراها و دهیار تماس حاصل شود و آنها از ما درخواست رسیدگی کنند تا ما به محل آتش سوزی مراجعه کنیم!!! و در هر حال بعد از ۳ ساعت پرسنل آتش نشانی به محل حادثه می روند که نوشدارویی بود بعد از مرگ سهراب!

 

حال جای سوال این است : اگر آتش سوزی ای در روستایی بوجود آمد ، آیا حتما باید کشاورز یا باغدار بیچاره شماره بخشدار یا دهیار را داشته باشد؟ و قبل از تماس با آتش نشانی با انها هماهنگ کند؟؟

 

طی تماس تلفنی که با آتش نشانی داشتیم این موضوع را بررسی کردیم و آنها در پاسخ گفتند که مسئولین از ما خواسته اند که برای آتش سوزی های خارج از محدوده شهر با بخشدار یا شهردار و سایر مسئولین هماهنگ شود . 

 

حال جای سوال اینجاست اگر کوتاهی از سوی باغدار یا حادثه دیده به لحاظ استرسی که داشته بوده است ، آیا وظیفه انسانی ایجاب نمی کرد که پرسنل زحمت کش و خدوم آتش نشانی خودشان از صحت و سقم این حادثه از بخشدار اطلاع گرفته بودند تا از ضرر و زیان این باغدار جلوگیری شده بود؟!

 

ما نیز مانند این باغدار ضرر دیده و دیگر مردم منتظر پاسخ مسئولین در این باره هستیم./

 

IMG-20160517-WA0008 IMG_20160518_002920IMG-20160517-WA0004 IMG-20160517-WA0006 IMG-20160517-WA0007

انتهای پیام/.