دستگیری یک شرور سابقه دارحین سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، سرهنگ مهریار سعیدی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: روز گذشته جوانی ۳۰ ساله که به گفته شاهدان در شرایط عادی قرار نداشته با یک دستگاه موتور سیکلت و تهدید اسلحه قصد سرقت یک دستگاه خودرو را داشت که در این راه موفق نبوده و پس از آن اقدام به فرار می کند.

“سعیدی” تصریح کرد : سارق که خود را در سرقت خودرو ناکام می بیند به درب منزلی مراجعه می کند و پس از گشوده شدن درب توسط صاحب منزل، با تهدید اسلحه قصد اخاذی از وی را داشته که در همین حین گشت کلانتری۱۱ سریعا در محل حضور می یابد.
وی گفت : سارق به محض مشاهده اکیپ گشت کلانتری قصد درگیری با ماموران را داشت که با اقدام سریع و ضربتی ماموران دستگیر و در بازرسی بدنی وی یک قبضه سلاح غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ “سعیدی تصریح کرد: متهم یکی از اراذل و اوباش منطقه بود که و چندین فقره شرارت، نگهداری اقلام ممنوعه، ایراد ضرب و جرح ، درگیری با سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت بین مردم و دیگر اعمال منافی عفت را در کارنامه سیاه خود دارد.

وی افزود: با توجه به این که احتمال می رود برخی از سرقت های مشابه در شهرستان های همجوار نیز توسط این فرد صورت گرفته باشد، تحقیقات همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با اشاره به ابراز رضایت و خوشحالی شهروندان از این اقدام قاطع، تاکید کرد: پلیس در برخورد با افرادی که باعث بروز نا امنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می شوند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/