امام جمعه موقت جبالبارز جنوبی: جشنهای میلاد امام زمان(عج) باید همراه شادی اما منهای گناه باشد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

حجه الااسلام اسحاق حمزه امام جمعه موقت بخش جبالبارز جنوبی در خطبه های نماز شهر مردهک اظهار داشت :انسان های با تقوا نفسی قانع دارند و آنچه خداوند برای آنها مقدر کرده است می پذیرند.

وی ادامه داد :قلب انسان های متقی محزون و چهره های آنها خندان است.

حمزه بیان داشت:ایمان به خدا و کفر به طاغوت مبنای اقتدار ایران است که دشمنان قصد دارند آن را زیر پا بگذارند.
ایشان تاکید کرد :آمریکا شیطان اعظم است و از مقاصد شومش عقب نشینی نمی کند.

وی بیان داشت:امت های اسلامی نباید فریب وعده های ابر قدرت های چون آمریکا را بخورند و از تهدید ها ی انها نهراسند.
ایشان ادامه داد:در شرایطی که دشمن در پی اختلاف افکنی بین مسلمانان هست باید قرآن محور اتحاد قرار گیرد و مسلمانان با تمسک به نعمت های الهی در مسیر وحدت گام بردارند.

حمزه ابراز داشت :جای تاسف دارد که عده ای از کشور های اسلامی به طاغوت تمسک کردند و بدانید که اینها به اسلام و مسلمین خیانت کردند.

وی بیان کرد:نیروی جوانی بزرگ ترین سرمایه ای هست که خداوند در اختیار یک شخص قرار می دهد
وی بیان داشت:اسلام جوان پویا و جوانی که در جهت رشد عقاید خود تلاش می کند را دوست دارد و جوانی که نخواهد برای خود و جامعه مفید باشد مورد نفرت اسلام هست.

وی ادامه داد:تربیت خانواده ها و فرزندانمان به خصوص جوان ها تربیتی باشد که الگوی آن مهدوی باشد.

خطیب نمازه جمعه شهر مردهک بیان داشت:مسئولین باید قدر این سرمایه و جوان ها را بدانند ودر خدمت رسانی به آنها تلاشی مضاعف داشته باشند.
وی افزود :اگر این رویه پیش برود در چند سال آینده جمعیت کشور ماهم کشوری با جمعیت میان سال و پیر خواهد بود.

وی با اشاره به میلاد امام زمان (عج) بیان داشت:جشن های میلاد امام زمان باید همراه با شادی اما منهای گناه باشد و شان مجالس حفظ شود و جامعه ی ما باید جامعه ای باشد منتظر و زمینه را برای فرج امام زمان (ع)محیا کند.

ایشان با گرامی داشتن سالروز فتح آزاد سازی خرمشهر را افزود :سالروز ازاد سازی خرمشهر را باید گرامی بداریم چرا که دلیرمردان و شیر زنانی با دست خالی و نداشتن جنگ افزار لازم خاک میهن عزیزمان را از نیروهای مهاجم بعثی پس گرفتند.

ایشان بیان داشت :سالروز رحلت امام خمینی را گرامی میداریم ،ایشان شخصیتی بود که با قدرت ایمان و پشتوانه نیروی مردمی توانست این انقلاب را به پیروزی برساند.

انتهای پیام