. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 11322 تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1395 | 08:40 ق.ظ

رادیو داخلی پارک حضرت ولیعصر(عج) جیرفت

قوی‌ترین پروژه فرهنگی جنوب کرمان با برنامه های مختلف در خدمت مردم/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، برای نخستین‌بار در شهرستان‌ جیرفت شاهد افتتاح رادیو داخلی بودیم، حرکتی که در بعضی از نقاط دیگر کشور هم اجرایی شده است، رادیو پارک شهرستان جیرفت با نام کامل «رادیو داخلی پارک حضرت ولیعصر(عج)» در بخش‌های متفاوت از قبیل فرهنگی، ورزشی، ادبی، کودک، مذهبی و اقتصادی شب‌ها به اجرا و پخش […]

به گزارش سایت کنارصندل، برای نخستین‌بار در شهرستان‌ جیرفت شاهد افتتاح رادیو داخلی بودیم، حرکتی که در بعضی از نقاط دیگر کشور هم اجرایی شده است، رادیو پارک شهرستان جیرفت با نام کامل «رادیو داخلی پارک حضرت ولیعصر(عج)» در بخش‌های متفاوت از قبیل فرهنگی، ورزشی، ادبی، کودک، مذهبی و اقتصادی شب‌ها به اجرا و پخش برنامه‌های متنوع برای خانواده‌ها می‌پردازد که یکی از قوی ترین پروژه های فرهنگی در جنوب کرمان است.

 

گردانندگان رادیو چند نفر از جوانان توانمند شهر جیرفت هستند که با اجرای قوی، برنامه‌ها را پیش می‌برند. در بخش ورزشی رادیو شاهد حضور ورزشکاران، ورزش دوستان و مدال‌آوران جیرفتی هستیم که مستقیما با مردم به گفت‌وگو می‌پردازند.

 

در بخش‌های ادبی و فرهنگی برنامه، شاهد بحث‌های زبان‌شناسی در میان طنین وحشی و رازآلود موسیقی‌های محلی و محلی‌خوانان گمنام و بلندآوازه در کنار هم هستیم. حرکتی فرهنگی که مردم شهرستان جیرفت را با هنرمندان، ورزشکاران و فرهنگ اصیل شهرستان جیرفت بیشتر آشنا می‌کند و در جریان امور قرار می‌دهد تا دیگر شاهد امثال هنرمندانی چون یوسف سلیمی نباشیم که تنها با مرگشان تکانی به جامعه هنر داده و به جامعه معرفی شوند.

 

IMG_0109

 

علیرضا احمدی کارگردان رادیو داخلی جیرفت گفت: پروژه رادیو پارک حضرت ولی عصر(عج) جیرفت، پروژه‌ای‌ است با مهندسی فرهنگی که از طرف موسسه اندیشه بارش تحت نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان از ۲۴ اسفند سال ۹۳ به طور مستمر و هر شب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا رأس ساعت ۲۳ در بخش‌های اقتصادی، ادبی، فرهنگی، مذهبی، هنری و ورزشی به اجرای برنامه می‌پردازد.

 

وی ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این مجموعه آماده‌سازی گوینده و مجری بومی برای صدا و سیمای آینده جنوب کرمان و همچنین ارتقای سطح فرهنگی جامعه است.

 

احمدی در رابطه با حامیان این طرح فرهنگی افزود: از حامیان طرح در شهرستان جیرفت به صورت ویژه می‌توان امام جمعه، فرماندار و شورای شهر را نام برد.

IMG_0110

در کنار دیگر برنامه‌های متنوع رادیو مانند بخش کودک، شامل سلام کوچولو، کودکانه و گلهای خندان که هر شب اجرا می‌شود بسیار مورد توجه است.

 

برنامه رادیو داخلی پارک ولیعصر با استقبال عمومی زیادی مواجه شده و هر شب شاهد جمعی کثیر از مردم شهر جیرفت است که برای شنیدن صدای رادیو به پارک می‌آیند و این رادیو در بخش‌های متفاوت میهمانان زیادی را به خود دیده است که این امر می‌تواند موجب غنای هرچه بیشتر بخش‌های فرهنگی شود.

 

IMG_0142

 

شب گذشته نیز در بخش مسابقه آشپزی از بین چهار گروه بعد از داوری سرکارخانم زهرا عمرانی با دستیاری سرکارخانم سمیرا عمرانی و سر کارخانم فیروزی با دستیاری خانم کمال الدینی مشترکا رتبه اول و همچنین سرکار خانم سوگند مشایخی ،فاطمه مشایخی و سرکارخانم قنبر مالکی رتبه های بعدی را کسب نمودند.

 

IMG_0162IMG_0166 IMG_0159IMG_0156 IMG_0153IMG_0151 IMG_0133IMG_0118 IMG_0111 IMG_0112IMG_0093 IMG_0088IMG_0107

 

انتهای پیام/.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =