. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 11354 تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1395 | 04:15 ق.ظ

جهاد دانشگاهی جنوب کرمان مستقل شود/ آماده هرگونه همکاری هستیم

به گزارش سایت کنارصندل ،معاون فرمانداری جیرفت تأکید کرد : جهاد دانشگاهی جنوب کرمان مستقل شود/ آماده هرگونه همکاری هستیم .   معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت گفت: باید در راستای استقلال جهاد دانشگاهی جنوب کرمان قدمی برداشته شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده همکاری در این زمینه هستند.        محمود سالاری […]

به گزارش سایت کنارصندل ،معاون فرمانداری جیرفت تأکید کرد : جهاد دانشگاهی جنوب کرمان مستقل شود/ آماده هرگونه همکاری هستیم .

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت گفت: باید در راستای استقلال جهاد دانشگاهی جنوب کرمان قدمی برداشته شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده همکاری در این زمینه هستند.

 

 

۱۳۹۵۰۳۰۶۰۰۰۳۴۳_PhotoL

 

 محمود سالاری ظهر پنج شنبه در نشستی که با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: هر جامعه و کشوری در سایه علم پیشرفت می‌کند و هر کشوری که از تجربه دیگران استفاده کند در حال پیشرفت است.

 

وی بیان داشت: امروزه علم حد و مرز ندارد و در همین راستا جهاد دانشگاهی کشور به عنوان نهادی انقلابی که در حرکتی سازنده و سرنوشت‌ساز انقلاب فرهنگی از بطن دانشگاه‌ها استخراج شده است و به عنوان پلی میان دانشگاه‌ها و بخش فرهنگی کشور انجام وظیفه می‌کند.

IMG_0197IMG_0190IMG_0200

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت تصریح کرد: رسالتی که بر عهده جهاد دانشگاهی بود به خوبی انجام شده است و به عنوان درختی تنومند در جامعه در حال ارائه خدمات است و خدماتی که در سطح کشور و خارج از مرزها انجام داده‌اند بر کسی پوشیده نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: رسالت عمده جهاد دانشگاهی که عینیت بخشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است را به خوبی انجام داده است.

 

این مسؤول ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی هر کجا که پسوند جهاد بوده است، منشأ خیر و برکت، مردم‌سالاری و خدا باوری بوده است. سالاری گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان ما افتخارات و دستاوردهایی را کسب کردند و جهاد دانشگاهی کشور در زمینه‌های مختلف از جمله پژوهشگاه رویان، تولید سیستم‌های صوتی و ماهواره‌ای و … خدمات زیادی را در سطح کشور انجام داده است.

IMG_0198IMG_0214

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی در زمینه‌های علمی و پژوهشی گام‌هایی را بر می‌دارد به لطف خداوند کارهای زیادی در شهرستان جیرفت در حوزه های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی نظیر بانک خون بند ناف رویان و در زمینه فرهنگی توسط خبرگزاری ایسنا انجام شده است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت بیان داشت: جیرفت و شهرستان‌های جنوبی در راستای اقتصاد مقاومتی با تولید چهار و نیم میلیون تن محصولات کشاورزی گام بزرگی در راستای حوزه تولید محصولات کشاورزی انجام می‌دهند و در برخی از محصولات رتبه اول را در ایران و خاورمیانه دارد.

IMG_0207 IMG_0213

 

وی افزود: منطقه جنوب کرمان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار دانشجو و ۱۷ دانشگاه و موسسه آموزش عالی مشغول انجام وظیفه است و فاصله آخرین شهرستان جنوبی کرمان تا مرکز استان کرمان حدود ۶۰۰ کیلومتر است و ما روزانه شاهد تلفات جاده‌ای به دلیل بعد مسافت طولانی هستیم.

 

سالاری تصریح کرد: باید در راستای استقلال جهاد دانشگاهی جنوب کرمان قدمی برداشته شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده همکاری در این زمینه هستند.

 

منبع :فارس

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =