مرکز دیجیتال مصباح روستای علی آباد جیرفت به عنوان یکی از مراکز برتر کشور انتخاب شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

IMG13510296

 

به گزارش سایت کنارصندل ، به نقل از شبستان: مدیرمسئول مرکز دیجیتال مصباح جیرفت گفت: مرکز دیجیتال مصباح روستای علی آباد جیرفت به عنوان یکی از مراکز برتر کشور انتخاب و توسط سید مرتضی موسویان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

 

اسماعیل نیک نفس گفت: کانون های فرهنگی و هنری و مراکز دیجیتال یکی از ظرفیت های بسیار عالی جهت فعالیت در شرایط فعلی جامعه است و از طرف دیگر جوانان جنوب کرمان دارای استعدادهای فراوانی هستند که نیازمند شناسایی و مدیریت هستند.

 

وی افزود: مرکز دیجیتال مصباح که در منطقه جنوب کرمان، شهرستان جیرفت و در روستای نخبه پرور علی آباد قرار دارد به دلیل ارائه محصولات دیجیتال، ساخت بازی رایانه ای مسیر زندگی، ساخت نرم افزارهای دینی و فرهنگی، توسعه کسب و کار و اتخاذ شیوه های جدید بکارگیری شبکه ای نیروهای متخصص و فعال در حوزه آی تی به عنوان یکی از مراکز برتر کشور انتخاب و توسط سید مرتضی موسویان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

 

مدیرمسئول مرکز دیجیتال مصباح بیان داشت: این مرکز دیجیتال نیز درحوزه های دیگر همچون انعقاد تفاهمنامه با دانشگاه علوم پزشکی، مرکز آموزش کشاورزی، شرکت فرآورده های نفتی، مستند سازی، برگزاری جام های دیجیتال، ساخت فیلم کوتاه فعالیت دارد.

 

به گفته وی این مرکز دیجیتال همه روزه صبح و بعد از ظهر به روی دوستداران فرهنگ باز است و آماده همکاری با همه افراد و سازمان ها است.

 

نیک نفس اظهار داشت: همه فعالیت های این مرکز در کارگروه های مختلف تقسیم می شود و مشغول به فعالیت هستند که شامل کارگروه های تولید نرم افزار و بازی، آموزش و ارائه خدمات به مشتریان است.

 

وی تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که در دستور کار این مرکز است و جای آن در جنوب کرمان خالی است،، بحث استعداد یابی است که جا دارد دوستان فرهنگی حتما در این زمینه چاره اندیشی کنند چراکه این امر در ابعاد مختلف تاثرات متفاومتی دارد و می توان باعث رونق منطقه، کاهش آسیب های های فردی و اجتماعی و همچنین موجب ایجاد اشتغال شود.

 

انتهای پیام/.