. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 11370 تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1395 | 06:57 ق.ظ

چهارمین دوره مسابقات بزرگ اتومبیلرانی اسلالوم در ساردوییه جیرفت برگزار شد /تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر چهارمین دوره مسابقات بزرگ اتومبیلرانی اسلالوم در ساردوییه جیرفت برگزار شد.   تعداد شرکت کنندگان در دوبخش بانوان و آقایایان سی نفر، که در هر دو گروه شرکت کنندگانی از کرمان و رفسنجان بصورت افتخاری حضور داشتن و در پایان از عملکرد خودراضی بودند. گلستانی […]

به گزارش سایت کنارصندل ،به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر چهارمین دوره مسابقات بزرگ اتومبیلرانی اسلالوم در ساردوییه جیرفت برگزار شد.

 

تعداد شرکت کنندگان در دوبخش بانوان و آقایایان سی نفر، که در هر دو گروه شرکت کنندگانی از کرمان و رفسنجان بصورت افتخاری حضور داشتن و در پایان از عملکرد خودراضی بودند.

IMG_0254

گلستانی مسئول اسلالوم جیرفت بیان کرد: در پایان این مسابقات و دربخش آقایان موسی حافظی بهروز هاشمی و محمد شعار به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

 

وی گفت: در بخش بانوان هم اسما مرادی و تهمینه شفیعی و زهرا بیگ زاده مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

گلستانی از استقبال خوب جوانان جیرفتی به این ورزش پرهیجان خبر داد و گفت با اینکه ورزش اسلالوم ورزش سخت و طاقت فرسا و پرهزینه ای هست اما جوانان جیرفت توانستند در مسابقات درون و برون استانی بر حریفان خود غلبه کنند و برای خود و شهر و دیار افتحار آفرینی کسب نمایند.

IMG_0258 IMG_0283IMG_0286 IMG_0306

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =