. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 11469 تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | 09:19 ق.ظ

بازدید فرماندار جیرفت به همراه تعدادی از مسئولین از عملیات روکش آسفالت “میکرو سرفیسینگ” محور دلفارد +تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، ساعتی پیش فرماندار جیرفت به همراه مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ، بخشدار مرکزی ،رئیس بنیاد مسکن و شهردار بلوک از روند عملیات روکش آسفالت "میکرو سرفیسینگ" محور دلفارد بازدید کردند.     فرماندار جیرفت گفت :تقویت زیر ساخت های ارتباطی در نقاط کمتر توسعه یافته در بخش جاده […]

به گزارش سایت کنارصندل ، ساعتی پیش فرماندار جیرفت به همراه مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ، بخشدار مرکزی ،رئیس بنیاد مسکن و شهردار بلوک از روند عملیات روکش آسفالت "میکرو سرفیسینگ" محور دلفارد بازدید کردند.

 

IMG_0509

 

فرماندار جیرفت گفت :تقویت زیر ساخت های ارتباطی در نقاط کمتر توسعه یافته در بخش جاده ای و ریلی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است.

احمد امینی روش خاطر نشان کرد : تقویت زیر ساخت های ارتباطی در نقاط کمتر توسعه یافته در بخش جاده ای و ریلی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است.

 

امینی روش افزود : منظقه جنوب استان کرمان به لحاظ موقعیت مناسب وپتانسیلهای قوی کشاورزی ، معدنی وتاریخی نیاز به توجه بیشتری در حوزه زیر ساخت ها دارد و فراهم کردن بسترهای لازم برای رشد و رسیدن به توسعه توسعه پایدار از سوی دولت به جدی پیگیری می شود.

 

وی یادآورشد : با توجه به موقعیت جنوب استان کرمان در زمینه راه های مواصلاتی امروزه می توان با برنامه ریزی های اصولی در مسیر گسترش ظرفیت های اقتصادی گام برداشت.

 

نماینده عالی دولت درجیرفت خاطرنشان ساخت : توسعه راه های کشور می تواند به رونق و ارتقای اقتصادی ، فرهنگی و خدمات اجتماعی کمک شایانی کند تا جایی که توسعه راه های مواصلاتی از گذشته تاکنون در اولویت مدیران مناطق قرار داشته است.

 

 

مهندس ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان نیز در این باره گفت: روکش آسفالتی میکروسرفیسینگ از نوع آسفالتهای حفاظتی با ضخامت کم محسوب می شود که اجرای آن سطح مقاومی در برابر عوامل جوی ، فرسایش و ترک خوردگی فراهم می کند .

 

وی ادامه داد: آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ در رده روش های ترمیم و نگهداری فراگیر پیشگیرانه جای می گیرد که ضمن تامین اندود سطحی و مقاوم در برابر نفوذ آب، افزایش مقاومت در برابر لغزندگی روسازی را نیز تأمین می نماید.

 

IMG_0516

وی اجرا در ترافیک بالا ،سرعت در اجرا ، هزینه های نهایی پایین و از همه مهم تر افزایش عمر راه از مزیت های عمده این نوع روکش دانست و گفت: این نوع آسفالت معمولا هر ۴ سال یکبار برای ترمیم و روکش استفاده می شود.

 

ساردوئی مواد تشکیل دهنده این آسفالت را مصالح سنگی با دانه بندی ریز و متراکم، قیر امولسیون ، چسب مخصوص ،آب و پرکننده های معدنی (سیمان) دانست و گفت : این مواد با هم مخلوط می شود و به صورت یک دوغاب بر سطح جاده پخش می گردد که این دوغاب سبب درزگیری و اصلاح سطح جاده شده و به این طریق طول عمر جاده افزایش چشمگیری پیدا می کند.

 

IMG_0523 IMG_0505 IMG_0537 IMG_0490

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =