. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 11466 تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | 04:18 ق.ظ

سرهنگ ماشاءالله ملایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان جیرفت معرفی شد+تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،سرهنگ ماشاءالله ملایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان جیرفت معرفی شد و از خدمات سرهنگ مهریار سعیدی فرمانده سابق انتظامی جیرفت، تقدیر شد. سردار رضا بنی‌اسدی‌فر شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار داشت: باید در نیروی انتظامی حداکثر ظرفیت تحمل، سعه صدر و خویشتن‌داری را […]

به گزارش سایت کنارصندل ،سرهنگ ماشاءالله ملایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان جیرفت معرفی شد و از خدمات سرهنگ مهریار سعیدی فرمانده سابق انتظامی جیرفت، تقدیر شد.

IMG_0413

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار داشت: باید در نیروی انتظامی حداکثر ظرفیت تحمل، سعه صدر و خویشتن‌داری را در راستای خدمتگزاری به مردم داشته باشیم.

 

وی بیان داشت: آمار و ارقامی که ناشی از تلفات رانندگی و بی‌انضباطی در استان کرمان است در سال ۹۴ بیش از ۶۰۰ نفر از همشهریان در تصادفات جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: بسیاری از جان باختگان تصادفات رانندگی در استان کرمان دارای تحصیلات عالیه و سرپرست خانوار بودند.

وی افزود: باید فضای امن و آرامی را برای مردم فراهم کنیم تا به راحتی همه از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند و امیدواریم، بتوانیم خدمتگزاران خوبی در عرصه امنیت باشیم. بنی‌اسدی‌فر ابراز داشت: تلاش‌هایی که توسط مأموران نیروی انتظامی صورت می‌گیرد، قابل مقایسه با هیچ یک از کارکنان ادارات نیست و این افراد باید در تمام طول شبانه روز پاسخگوی مردم باشند.

IMG_0427

وی تصریح کرد: پلیس انتظاراتی از مردم دارد و تک‌تک افراد در ایجاد امنیت سهم دارند و باید در راستای حفظ این نعمت الهی کمک و مساعدت کنند و مردم نقش اساسی و اصلی را در ایجاد امنیت ایفا می‌کنند. فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: به پاکدلی و نجابت مردم جنوب کرمان افتخار می‌کنم و اگر با مردم این منطقه برخورد مناسب صورت گیرد، هیچ ناامنی و بی‌نظمی را در استان کرمان نخواهیم داشت.

 

وی عنوان کرد: باید بستر توسعه و پیشرفت را در جنوب استان کرمان فراهم کنیم و جنوب کرمان قطب کشاورزی ایران است و باید از ظرفیت‌های این منطقه استفاده کنیم. بنی‌اسدی‌فر اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت مردم هستند و در راستای امنیت پایدار در استان کرمان گام‌های خوبی برداشته شده است و امیدواری ما به مردم است. وی ادامه داد: باید زیرساخت‌های امنیت را که وجه غالب در سطح جامعه است را فراهم کنیم و خیران استان کرمان در حوزه امنیت قدم بردارند و این وقف در حوزه امنیت موجب می‌شود که بسیاری از هموطنان کمتر دچار مشکلات شوند و هر اقدامی که در راستای رفاه و امنیت مردم باشد، اجر و ثواب اخروی دارد.

IMG_0424

 

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: فرمانداران باید بستر امنیت را در شهرستان‌ها فراهم کنند و هرچه به گذشته بنگریم، بهترین شرایط امنیتی را نسبت به گذشته داریم و خوشبختانه بینش سیاسی مردم افزایش پیدا کرده است.

 

وی ابراز داشت: امنیت خط قرمز ما است و برای ایجاد امنیت از تمامی ظرفیت‌ها و توان خود استفاده می‌کنیم و باید مردم را در ایجاد امنیت مشارکت دهیم و در مواردی افراد بزرگسال و ریش سفید می‌توانند از درگیری‌ها و اختلافات جلوگیری کنند.

 

IMG_0390

 

بنی‌اسدی‌فر تصریح کرد: سامانه ۱۹۷ برای پاسخگویی به پیشنهادات، انتقادات و قدردانی از کارکنان نیروی انتظامی است و خوشبختانه مردم از این سامانه استقبال خوبی کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم منطقه جنوب کرمان فرهنگ درهم تنیده و غنی دارند، امیدواریم، همکاری و تعامل خوبی با نیروی انتظامی داشته باشند و دستگاه قضایی همواره پشتیبان نیروی انتظامی است .

IMG_0398

وی افزود: امنیت مطالبه و نیاز همگانی در جامعه است لذا باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه امنیت همه با هم تلاش کنیم.

 

وی خطاب به خیران استان گفت: در کنار پرداختن به ساخت مدرسه و دیگر فعالیت های عام المنفعه می توانید با مشارکت در تجهیز راه های ارتباطی به دوربین های کنترل سرعت نیروی انتظامی را برای تحقق امنیت همراهی کنید.

وی خاطرنشان کرد: خیران کرمانی در کارهای خیر سرآمد هستند و آنها می توانند با مشارکت در حوزه امنیت ثمرات مشارکت خیرخواهانه خود را در زندگی لمس کنند. فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سال گذشته به علت بی نظمی های ترافیکی در راه های درون و برون شهری استان ۶۰۰ نفر جان خود را از دست دادند که بیشتر آنها جوان و سرپرست خانواده بوده اند.

IMG_0370

 

وی بیان کرد: در زمان بروز هرگونه مشکلات امنیتی و اجتماعی انگشت اشاره به سمت نیروی انتظامی است در صورتی که باید دید هر کدام از ما در ایجاد این بی نظمی های امنیتی و ترافیکی چه نقشی داریم و آیا به وظیفه خود عمل کرده ایم.

 

بنی اسدی فر با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در کمک به ایجاد احساس امنیت در جامعه گفت: رسانه ها با آگاهی بخشی و فراهم کردن زمینه های فرهنگی می توانند تعامل خوبی بین مردم و حافظان امنیت داشته باشند.

IMG_0443 IMG_0436IMG_0410 IMG_0400IMG_0388 IMG_0386IMG_0380 IMG_0365 IMG_0449

در این آیین با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از فرماندهان انتظامی جنوب کرمان ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ مهریار سعیدی فرمانده سابق انتظامی جیرفت، سرهنگ ماشاءالله ملایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =