سرهنگ ماشاءالله ملایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان جیرفت معرفی شد+تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،سرهنگ ماشاءالله ملایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان جیرفت معرفی شد و از خدمات سرهنگ مهریار سعیدی فرمانده سابق انتظامی جیرفت، تقدیر شد.

IMG_0413

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار داشت: باید در نیروی انتظامی حداکثر ظرفیت تحمل، سعه صدر و خویشتن‌داری را در راستای خدمتگزاری به مردم داشته باشیم.

 

وی بیان داشت: آمار و ارقامی که ناشی از تلفات رانندگی و بی‌انضباطی در استان کرمان است در سال ۹۴ بیش از ۶۰۰ نفر از همشهریان در تصادفات جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: بسیاری از جان باختگان تصادفات رانندگی در استان کرمان دارای تحصیلات عالیه و سرپرست خانوار بودند.

وی افزود: باید فضای امن و آرامی را برای مردم فراهم کنیم تا به راحتی همه از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند و امیدواریم، بتوانیم خدمتگزاران خوبی در عرصه امنیت باشیم. بنی‌اسدی‌فر ابراز داشت: تلاش‌هایی که توسط مأموران نیروی انتظامی صورت می‌گیرد، قابل مقایسه با هیچ یک از کارکنان ادارات نیست و این افراد باید در تمام طول شبانه روز پاسخگوی مردم باشند.

IMG_0427

وی تصریح کرد: پلیس انتظاراتی از مردم دارد و تک‌تک افراد در ایجاد امنیت سهم دارند و باید در راستای حفظ این نعمت الهی کمک و مساعدت کنند و مردم نقش اساسی و اصلی را در ایجاد امنیت ایفا می‌کنند. فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: به پاکدلی و نجابت مردم جنوب کرمان افتخار می‌کنم و اگر با مردم این منطقه برخورد مناسب صورت گیرد، هیچ ناامنی و بی‌نظمی را در استان کرمان نخواهیم داشت.

 

وی عنوان کرد: باید بستر توسعه و پیشرفت را در جنوب استان کرمان فراهم کنیم و جنوب کرمان قطب کشاورزی ایران است و باید از ظرفیت‌های این منطقه استفاده کنیم. بنی‌اسدی‌فر اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت مردم هستند و در راستای امنیت پایدار در استان کرمان گام‌های خوبی برداشته شده است و امیدواری ما به مردم است. وی ادامه داد: باید زیرساخت‌های امنیت را که وجه غالب در سطح جامعه است را فراهم کنیم و خیران استان کرمان در حوزه امنیت قدم بردارند و این وقف در حوزه امنیت موجب می‌شود که بسیاری از هموطنان کمتر دچار مشکلات شوند و هر اقدامی که در راستای رفاه و امنیت مردم باشد، اجر و ثواب اخروی دارد.

IMG_0424

 

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: فرمانداران باید بستر امنیت را در شهرستان‌ها فراهم کنند و هرچه به گذشته بنگریم، بهترین شرایط امنیتی را نسبت به گذشته داریم و خوشبختانه بینش سیاسی مردم افزایش پیدا کرده است.

 

وی ابراز داشت: امنیت خط قرمز ما است و برای ایجاد امنیت از تمامی ظرفیت‌ها و توان خود استفاده می‌کنیم و باید مردم را در ایجاد امنیت مشارکت دهیم و در مواردی افراد بزرگسال و ریش سفید می‌توانند از درگیری‌ها و اختلافات جلوگیری کنند.

 

IMG_0390

 

بنی‌اسدی‌فر تصریح کرد: سامانه ۱۹۷ برای پاسخگویی به پیشنهادات، انتقادات و قدردانی از کارکنان نیروی انتظامی است و خوشبختانه مردم از این سامانه استقبال خوبی کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم منطقه جنوب کرمان فرهنگ درهم تنیده و غنی دارند، امیدواریم، همکاری و تعامل خوبی با نیروی انتظامی داشته باشند و دستگاه قضایی همواره پشتیبان نیروی انتظامی است .

IMG_0398

وی افزود: امنیت مطالبه و نیاز همگانی در جامعه است لذا باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه امنیت همه با هم تلاش کنیم.

 

وی خطاب به خیران استان گفت: در کنار پرداختن به ساخت مدرسه و دیگر فعالیت های عام المنفعه می توانید با مشارکت در تجهیز راه های ارتباطی به دوربین های کنترل سرعت نیروی انتظامی را برای تحقق امنیت همراهی کنید.

وی خاطرنشان کرد: خیران کرمانی در کارهای خیر سرآمد هستند و آنها می توانند با مشارکت در حوزه امنیت ثمرات مشارکت خیرخواهانه خود را در زندگی لمس کنند. فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سال گذشته به علت بی نظمی های ترافیکی در راه های درون و برون شهری استان ۶۰۰ نفر جان خود را از دست دادند که بیشتر آنها جوان و سرپرست خانواده بوده اند.

IMG_0370

 

وی بیان کرد: در زمان بروز هرگونه مشکلات امنیتی و اجتماعی انگشت اشاره به سمت نیروی انتظامی است در صورتی که باید دید هر کدام از ما در ایجاد این بی نظمی های امنیتی و ترافیکی چه نقشی داریم و آیا به وظیفه خود عمل کرده ایم.

 

بنی اسدی فر با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در کمک به ایجاد احساس امنیت در جامعه گفت: رسانه ها با آگاهی بخشی و فراهم کردن زمینه های فرهنگی می توانند تعامل خوبی بین مردم و حافظان امنیت داشته باشند.

IMG_0443 IMG_0436IMG_0410 IMG_0400IMG_0388 IMG_0386IMG_0380 IMG_0365 IMG_0449

در این آیین با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از فرماندهان انتظامی جنوب کرمان ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ مهریار سعیدی فرمانده سابق انتظامی جیرفت، سرهنگ ماشاءالله ملایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.