یادواره ۱۳۳ شهید شهرستان عنبرآباد برگزار شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, عصر امروز پنجمین یادواره ۱۳۳ شهید شهرستان عنبرآباد در مصلی این شهرستان برگزار شد

d1 d2

d9

 

سرهنگ اسفندیاری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و  بسیج شهرستان عنبرآباد در پنجمین یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: شهدا حاضر و ناظر براعمال ما هستند.

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا از اهمیت بالایی برخودار است چون امروز امنیت ما مرهون خون شهداست.

 

سرهنگ اسفندیاری ضمن اشاره به کسانی که  می خواهندپای بیگانه و آمریکا به کشور باز شود گفت: باید درس استکبار ستیزی را از شهداء یاد بگیرم،طوری حرکت کنیم که شرمنده شهداء نباشیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و بسیج شهرستان عنبرآبادبیان داشت: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که گفته اند "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" پس در برگزاری یادواره شهداء باید نهایت تلاش و کوشش انجام بگیرد و هیچگونه خللی ایجاد نشود.

 

وی افزود: یادواره شهداء سال گذشته به دلایلی برگزار نشد و عده ای کوتاهی کردند باید بدانیم این میز و صندلی ها که به آن تکیه کرده ایم به برکت و جاهدت های خون شهداست .

 

d6

 

حجت الاسلام و مسلمین محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان سخنران یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد ضمن بزرگداشت مقام والای شهیدان گفت: اگر امروز اسلام و مسلمین سربلند هستند و امروز بیداری اسلامی جهان را به حرکت واداشته است از برکت خون شهداست.

حجت الاسلام محسن زاده بیان داشت:اگر شهدا جان فدا کردند و فقط از آن ها یک صورت قبر باقی مانده باشد همین که مزارشان مامن و پناه شده است بالاترین ارزش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت: اگر دفاع از وطن و ناموس یک وظیفه و ارزش است باید بهای آن پرداخت شود که خانواده شهداء با تقدیم خون شهیدشان این بهاء را پرداخت کردند.

 

d7

 

وی بیان داشت: شهداء تلاش کردند که تاریخ نکبت بار و ظلت بار برای ایران و مسلمان تکرار نشود.

حجت الاسلام محسن زاده اظهارکرد؛ کسانی که پای بیگانه را به کشور باز کنند غیرت سیاسی ندارند و شهدا هنرشان این بود که غیرت داشتند واجازه دست درازی به کشورشان را ندادند.

حجت الاسلام محسن زاده گفت: تاریخ سراسر درس و عبرت است،معاویه لباس دین می پوشید اما دین زدایی و قداست زدایی  می کرد،شهدا جان دادند تا قداست ها و جایگاه ولایت حفظ شود.

وی بیان کرد: شهدا ولی شناسی بودند و به ما درس عطاعت از ولایت را دادند همانطور که خود به فرمان امام راحل به جبهه شتافتند.

حجت الاسلام محسن زاده خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام ولایت محوری است و شهدا به خوبی این را درک کردند و ولایت محور در معنای واقی بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان گفت: درس دیگری که شهیدان به ماداده اند شدت تنفر نسبت به کفر و استکبار جهانی است.

وی افزود: وصیت نامه و آثار شهداء  را حفاظت وبه آن عمل کنید.

 

d4d3