خانم ابتکار شما از کدام نگرانی مردم می گویید؟


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, نواب کمالی درباره نگرانی خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت و محیط زیست کشور نوشت:


آیا دو نفر از کل منطقه بحرآسمان که بر کسی پوشیده نیست اهداف خاصی را از لوای بحث محیط زیست دنبال می کنند آیا اینها شدند تمام مردم؟

 

جالب است این افراد که تا دیروز خودشان در ردیف اول عاملان تخریب محیط زیست منطقه بودند و محال بود به این منطقه بروند و تفنگ شکاری همراه شان نباشد، حالا همان ها شدند دایه دلسوزتر از مادر برای آن و خانم ابتکار هم از نگرانی نداشته این تعداد انگشت شمار بعنوان نگرانی مردم یاد می کند!

 

نامه ای که در هفته های پیش به امضای بیش از ۹۰ درصد مردم منطقه رسیده بود و در آن مطالباتی از شما خانم ابتکار بعنوان ریاست سازمان محیط زیست داشتند کجایش از نگرانی با شما سخن گفتند که شما چنین استنباطی کردید؟

 

باید گفت مردم منطقه بحرآسمان نه تنها نگران نمی شوند بلکه بسیار هم خوشحال می شوند، چرا که تنها راه آبادانی و خالی از سکنه شدن منطقه شان را این می بینند.


و خود دیدند در این سه سالی که شما این منطقه را حفاظت شده اعلام کردید محیط زیست منطقه شان نه تنها حفظ نشد بلکه تا ۵۰ درصد هم از بین رفت!