باز هم خیّر مدرسه ساز در جیرفت /یک باب مدرسه ۶ کلاسه در روستای خالق آباد کلنگ زنی شد/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح دیروز با حضور فرماندار جیرفت ، اسکندری رئیس آموزش و پرورش ، نعمتی بخشدار مرکزی ،جلالی بخشدار اسماعیلیه و تعدادی از شوراها ،دهیاران و مردم کلنگ احداث یک باب مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای ۴۳۰ متر مربع به همت خانواده اکبر سعیدی از خیرین جیرفتی در روستای خالق آباد به زمین زده شد.

IMG_1284 - Copy

 

امینی روش فرماندارجیرفت در این آیین گفت: امروز جای بسیار خوشحالی است که یک خانواده منشا خیر و برکت شده اند و قطعا هر دانش آموزی که یک کلمه یا آیه ای از قرآن در این مدرسه بیاموزد ثوابش تا باقیات برای این خانواده است .

 

وی ادامه داد: انجمن خیران در شهرستان جیرفت یکی دوسال است که افتتاح شده است و و با مدیریت آقای اسکندری و همکارانشان زمینه حضور بخش خیرین آماده شده است.

 

وی تصریح کرد: ما به هیچ وجه متکی به اعتبارات دولتی نمی توانیم باشیم ، چرا که ۹۸ درصد اعتبارات صرف هزینه های جاری می شود و با ۲ درصد دیگر هم که کاری نمی شو کرد.

 

IMG_1277

 

وی افزود: با ۲۷۰ مدرسه ، اگر در سال ما ۱۰ مدرسه را بازسازی کنیم ۲۷ سال طول می کشد تا مدرسه های ما بازسازی شوند و اینجا می طلبد که زمینه حضور و مشارکت افراد نیکوکار فراهم شود.

 

وی ادامه داد: امروز فضای آموزشی خوبی در جنوب کرمان نداریم و مدارس ما فاقد آزمایشگاه و خیلی از نیازهای ضروری هستند.

 

امینی روش با ابراز خرسندی از این کار خیر در شروع ماه مبارک رمضان گفت: این عمل خیر بسیار مورد رضای خداوند است چرا که در شروع ماه مبارک رمضان انجام می شود و می طلبد این کار بیشتر استمرار داشته باشد و کارهای بزرگتری نیز صورت گیرد.

 

IMG_1297

IMG_1300

 

در ادامه اسکندری نسب رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت نیز با تقدیر و تشکر از فرماندار جیرفت و دیگر مسئولین همراه و خانواده اکبر سیدی گفت: از امروز نام اکبر سیدی در تاریخ آموزش و پرورش به عنوان انسانی نیک اندیش ثبت خواهد شد و خوشا به حال شما خوشا به سعادت شما که از مالتان در کار خیر خرج می کنید.

 

وی افزود: باید انسان عاشق باشد و آن نیروی درونی و علاقه او را به این کار سوق دهد .

 

IMG_1310 - Copy

 

وی گفت :اعتبارات دولتی پاسخگوی بهسازی و نوسازی فضاهای آموزشی نمی باشند لذا همچنان منتظر یاری خیرین هستیم. اسکندری نسب تصریح کرد :تعداد ۲۲ واحد آموزشی توسط خیرین طی دو سال اخیر در حال احداث و یا اینکه عملیات اجرایی آنها تکمیل شده است.

وی اظهارداشت:مدرسه خیر ساز اکبر سیدی با اعتبار ی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان تکمیل خواهد شد.

 

اسکندری نسب در پایان از سرکارخانم میترا سعیدی بازرس مجمع خیرین استان کرمان به خاطر تلاش ها و پیگیری ها در جهت همکاری با خیرین مدرسه ساز تشکر و قدردانی کرد.

IMG_1313IMG_1320IMG_1272

 

انتهای پیام/.