حمایت دولت درجهت رفع موانع تولید، بازسازی خطوط فرسوده و توسعه کلی کارخانجات است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، فرماندار جیرفت گفت :حمایت دولت درجهت رفع موانع تولید ،بازسازی خطوط فرسوده وتوسعه کلی کارخانجات است .

 

IMG_0540

 

 احمد امینی روش فرماندارجیرفت به همراه بخشدارمرکزی ،مدیرجهادکشاورزی و تعدادی از همراهان در بازدید از کارخانه شیرپگاه این شهرستان ، با اشاره به اهداف جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: امروز با حضور در این کارخانه از نزدیک شاهد مشکلات و موانع آن بودیم.

 

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و تشکیل این ستاد در دولت افزود: در راستای تحقق شعار سال و توجه دولت تدبیر و امید به فرامین رهبری این ستاد در شهرستان جیرفت راه اندازی گردیده است .

 

IMG_0565

 

امینی روش افزود :در زمینه اقتصاد مقاومتی ،تلاش برای تحقق این مهم با برنامه یرزی و توجه به ظرفیت ها به جد و به صورت همه جانبه دنبال می شود.

 

فرماندار جیرفت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی ،کارگاههای زود بازده و توجه به طرح های نیمه تمام را مورد تاکید قرار داد و افزود: بانک ها و موسسات مالی در خصوص اعطای تسهیلات مورد نیاز به طرح های اقتصاد مقاومتی همکاری داشته باشند.

 

IMG_0547

 

فرماندارجیرفت یادآور شد: شناسایی ظرفیت ها و تلاش برای بهره وری مناسب از این ظرفیت ها با حمایت دولت و مشارکت مردم زمینه ساز اقتصاد مقاومتی است که همه باید در عمل و اقدام مد نظر داشته باشند.

 

فرماندار جیرفت با توجه به راه اندازی مجتمع تولیدی گاو شیری ۱۰۰۰راسی خاطرنشان کرد از سرمایه گذاران دعوت می کنیم در راستای احداث کارخانجات فراوری ورود نمایند که دولت دربحث زیرساختها حمایت قاطع می نماید.

 

IMG_0553 IMG_0567 IMG_0579

 

انتهای پیام/.