مسؤل بسیج دانشجویی جیرفت معرفی شد+تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, مراسم تودیع و معارفه  مسوول بسیج دانشجویی جیرفت با حضور سرهنگ حمیدرضا محمدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت ، ناصر بهروز مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان و رؤسا و معاونین  دانشگاه های جیرفت در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد.

 

IMG_20160609_004306

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان در این آئین گفت:حضرت امام خمینی (ره) در سخنان خود می فرمایند؛ در دانشگاهها و حوزه های علمیه باید از آرمانهای انقلاب دفاع کنیم و شما باید هسته های مقاومت را تشکیل دهید و این یکی از وظایف بسیج دانشجویی است بسیج دانشجویی تشکل و هسته ویژه انقلاب است و اگر توانست در حوزه خدمت رسانی به انقلاب نیروی توانمند،مومن و متعهد تربیت کرد آنوقت موفق است.

 

بهروز تاکید کرد:دانشگاه جای مقدسی است استاد و دانشجو مقدس و مورد احترام هستند و اگر عشق و محبت به آنها نداشته باشیم قطعا ماموریت موفقی نداریم و بایستی از ظرفیت دانشگاه برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنیم زیرا بسیج دانشجویی تشکل انقلاب است و باید برای اعتلای  نظام کار کند. وی با ابیان اینکه بسیج مجموعه ای بی حصار و درب آن بر روی همه دانشجویان و مردم باز است افزود:باید به سراغ دانشجو رفت و به اشکال دانشجویان نباید نگاه کرد زیرا هنر جذب افراد است هنر نه دفع کردن ، دانشجو نیاز به درد دل دارد و باید به وی توجه کرد با توجه به نیاز دانشجو زاویه دید خود را تنظیم کنیم و باید عاشق این مجموعه بود و شب و روز تلاش کرد زیرا رسالت بسیج دانشجویی تربیت نیروهای کیفی برای انقلاب است.

IMG_20160609_004218

 

در ادامه سرگرد پاسدار کیوان محمودی نیز گفت:خدا را شاکرم که توفیق خدمت به اهل علم را به من عطا فرمود و امیدوارم با همکاری رؤسای محترم دانشگاهها و مراکز علمی و همچنین دانشجویان در پیشبرد اهداف انقلاب و عمل به فرامین مقام معظم رهبری موفق باشیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: شاخصهای انقلابیگری هم خیلی مهم است؛ یعنی واقعاً بدانیم شاخصها چیست، شاخصهای انقلابیگری را درست پیدا کنیم، در ذهن خودمان مشخّص نماییم .

IMG_20160609_004240

 

کیوان محمودی  یکی از ساز و کارهای ایجاد شده برای تحقق انقلاب اسلامی ، دانشگاهها و مجموعه سپاه و بسیج عنوان کرد و گفت: اهمیت بسیج دانشجویی خیلی بالاتر و مهمتر است و یکی از ساز و کارهای تربیتی اصیل است. و ماموریت اصلی ما در بسیج دانشجویی، تربیت در مسیر تکامل بشریت است. لازم به ذکر است سرگرد پاسدار کیوان محمودی از جانبازان سرفراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با اشرار به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.

 

وی پیش از این در بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جیرفت مشغول به خدمت بوده است. در پایان این مراسم از خدمات مسئول سابق دفتر بسیج دانشجویی تجلیل و سرگرد پاسدارکیوان محمودی بعنوان مسوول دفتر بسیج دانشجویی جیرفت معرفی شد.

 

   IMG-20160609-WA0000IMG-20160609-WA0001