راه نجات مردم جنوب کرمان وحدت و همدلی است/ از نخبگان اداری تقاضا داریم که در میدان عمل فرهنگ‌سازی کنند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

به گزارش کنارصندل، یحیی کمالی‌پور عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: تصمیم داریم که نهضتی را ایجاد کنیم که یک حرکت جدی در راستای توسعه زیرساخت‌های شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد را داشته باشیم.

 

۱۳۹۵۰۳۱۹۰۰۰۶۸۲_PhotoL

 

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه منابع طبیعی در هر جایی که امکان کمک وجود داشته باشد، آمادگی خدمت دارم.

‌کمالی‌پور تصریح کرد: برای نخستین‌بار است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهرستان‌های جنوبی استان کرمان نمایندگانی را به مجلس شورای اسلامی فرستادند که نه‌تنها در تقابل با یکدیگر نیستند، بلکه مهیا هستند در کنار یکدیگر و با هم برای جنوب استان کرمان اتحاد و همدلی داشته باشند.

 

۱۳۹۵۰۳۱۹۰۰۰۶۹۱_PhotoL

 

وی ابراز داشت: این امر باید در تمام مسؤولان شهرستان‌های جنوبی استان کرمان که از زوایای مختلف با یکدیگر اشتراکاتی دارند و در گذر مسائل سیاسی اختلافاتی را ایجاد کردند، نهادینه شود و ما امروز وظیفه داریم که این اختلافات را کنار بگذاریم و راه نجات مردم جنوب کرمان این است که با یکدیگر همدلی و وحدت داشته باشند.

 

کمالی‌پور ادامه داد: تلاش می‌کنیم که بسیار به دام سیاسیون افراطیون گرفتار نشویم، زیرا تمام آسیب‌هایی که به جنوب کرمان وارد شده است به دلیل همین سیاست‌زدگی‌ها و اختلافات بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: هیچ تفاوتی بین مردم جنوب استان کرمان نمی‌توان قائل شویم، زیرا سرنوشت ما با یکدیگر گره خورده است و راهی نداریم که باورهایمان نه تنها در میدان شعار بلکه در میدان عمل یکی کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت انکارناپذیر زندگی مردم در این است که ما به توسعه پایدار نخواهیم رسید، مگر اینکه با هم یکی شویم و این روزنه امید را در دل‌های مردم ایجاد کرده است.

 

۱۳۹۵۰۳۱۹۰۰۰۶۸۶_PhotoL

 

وی عنوان کرد: از نخبگان اداری تقاضا داریم که در میدان عمل فرهنگ‌سازی کنند و ما نمی‌خواهیم که بعد از چهار سال دوران نمایندگی در حوزه جیرفت و عنبرآباد منطقه‌گرایی و افراطی‌گرایی‌های سیاسی چپ و راست وجود داشته باشد.

کمالی‌پور اظهار داشت: این اختلافات سیاسی مانع از این موضوع شده است که ما بتوانیم به حقوق فردی و اجتماعی خود دست پیدا کنیم و فضا آرام شده و بی‌انصافی است که فردی به دنبال بهم‌زدن این فضای آرام باشد.

۱۳۹۵۰۳۱۹۰۰۰۶۸۵_PhotoL

 

وی اظهار کرد: مردم ما به آرامش دست پیدا کرده‌اند و به افراط و تفریط پاسخ منفی داده‌اند و به دوستان و مدیران توصیه کرده‌ام که نمی‌خواهم، فکر و ذهن خود را صرف مسائل حاشیه‌ای جابجایی افراد کنم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: من به هیچ جریان سیاسی تعهد نداده‌ام و ندارم و تعهد من به تمام مردم جیرفت و عنبرآباد در راستای توسعه و پیشرفت این منطقه است.

وی افزود: معتقد هستم که باید افراد موافق و مخالف را در کنار یکدیگر داشته باشیم و این هنرمندی نیست که مخالفان را کنار بگذاریم، حتی از کسانی که بعد از انتخابات هم غرض‌ورزی می‌کنند.

۱۳۹۵۰۳۱۹۰۰۰۶۸۳_PhotoL

 

کمالی‌پور تصریح کرد: نگاه ما باید نگاه خدمت به مردم و توسعه منطقه باشد و تا ۶ ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به مسائل سیاسی فکر نکنیم و در راستای پیشرفت و آبادانی منطقه دست به اتحاد و همدلی بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در راستای منافع شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با یکدیگر وحدت داشته باشند و هیچ توقع و درخواستی از کسی ندارم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جنوب استان کرمان با ۷۵۰ هزار نفر جمعیت در استانداری و مدیران کل استان کرمان جایگاهی ندارد و با مسئله اختلاف کسانی بر ما حکومت کردند و ما را به رسمیت نمی‌شناسند.

وی اظهار داشت: تمام مردم جنوب استان کرمان به این باور رسیدند که نه تنها کسی از خود را کنار نگذارند، بلکه شخصیت‌سازی کنند و در راستای اعتلای نخبگان خود گام جدی و اساسی بردارند.

کمالی‌پور افزود: در طی سه ماهی که گذشت حدود ۸۰ درصد مسئولان کشور را شخصاً ملاقات کردم و به مرور زمان تمام آن‌ها را به منطقه جنوب کرمان می‌آورم و از ظرفیت آن‌ها استفاده خواهم کرد.

۱۳۹۵۰۳۱۹۰۰۰۶۸۴_PhotoL

 

وی ابراز داشت: ما باید قومیت‌گرایی و مسائل منطقه‌ای و سیاسی را کنار بگذاریم و نگاه من نگاه خدمت به مردم است، حزب و جناح و قوم و قبیله را نمی‌شناسم و هرگز خودم را وارد مسائل حاشیه‌ای قرار نخواهم داد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مدیران و مسؤولان این شهرستان‌ها انتظار دارم که نهضت خدمت‌رسانی به مردم این منطقه را ایجاد کنند و بدون شک من هم با تمام توان با کمک نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در هر کجا که نیازمند همکاری و کمک باشد، وارد عمل خواهیم شد و حمایت می‌کنیم.

۱۳۹۵۰۳۱۹۰۰۰۶۹۹_PhotoL

 

وی عنوان کرد: باید قدر این فضا و شرایط را بدانیم و از آن به خوبی استفاده کنیم و از طرح‌ها و برنامه‌های ارائه شده استفاده خواهیم کرد.

 

کمالی‌پور با بیان اینکه در زمینه تالاب جازموریان مشکل اساسی وجود دارد، ابراز داشت: در این راستا گام‌های اساسی و جدی بر می‌داریم.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/.