با تمام توان دنبال عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی هستیم


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

IMG_1439

 

به گزارش سایت کنارصندل, جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان منطقه ۲ از مناطق هشتگانه استان کرمان شهرستان های جیرفت و عنبرآباد با حضور استاندار کرمان و مسؤلین دو شهرستان در فرمانداری جیرفت برگزار شد.

 

پیش از سخنان استاندار کرمان ،فرماندار جیرفت ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: برگزاری دو جلسه اقتصاد مقاومتی در یک ماه عزم راسخ استاندار است در جهت تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است.

IMG_1514

 

وی ادامه داد:ما با تمام توان دنبال عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در جیرفت و عنبرآباد هستیم .

امینی روش افزود: در دهه فجرتعداد ۱۰ سردخانه را بدون یک ریال اعتبار دولتی افتتاح کردیم.

 

وی تصریح کرد:سال ۹۳ طرح گیری و سال ۹۴ پیگیری کردیم واز ۱۱۰ طرح ۲۹ طرح به بهره برداری رسیده است و در راستای راست آزمایی و صداقتی که مد نظر است طرح هایی که عملایتی نشده اند از چرخه خارج کردیم و بنا بر این است که روستاها شناسایی و طرح سنجی شوند.

 

IMG_1466

 

وی همچنین با گلایه گفت:اگر چه دولت مورد بی مهری رسانه ها قرار گرفته است ولی بنای ما بر این است که دولت باید نقد شود.

 

امینی روش با توجه به زیرساخت های گردشگری تصریح کرد: طی بازدیدی که در چندروز گذشته از آب گرم دهستان گور داشتیم این آبگرم با گذشت یک سال وضعیتش بدون استفاده از اعتبارات دولتی تغییر کرده است و زمینه ای برای حضور همه فراهم شده است.

وی از استاندار کرمان جهت توجه به تصویب مرز هوایی به عنوان حلقه مفقوده صادرات تقدیر کرد.

 

IMG_1440IMG_1462 IMG_1430

انتهای پیام/.