دست در دست هم برای امنیت پایدار در جیرفت / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،ساعتی پیش فرماندار جیرفت و تعدادی از مسئولان محلی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت دیدار کردند.

 

IMG_1463      

در این دیدار، فرماندار جیرفت ضمن تبریک انتصاب جناب سرهنگ ملایی، به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی جیرفت گفت: با وجود جناب سرهنگ ملایی مردم امنیت بیشتری دارند چرا که ایشان کلکسیونی از تجربه و شناخت نسبت به تمام استان دارد.

 

وی همچنین از نگاه ژرف و عمیق فرماندهی نیروی انتظامی در مباحث اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که با برگزاری جلسات مشترک، در پیشبرد اهداف تعیین شده، گام های مؤثری برداشته شود.

 

IMG_1455IMG_1440

 

امینی روش اظهار کرد: ان شاء الله بتوان با تلاش ها و زحمات فرماندهی نیروی انتظامی ،فضایی باشد برای سرمایه گذاری ، برای توسعه ، برای عمران و این ها همه لازمه اش امنیت است و جا دارد از زحمات جناب سرهنگ ملایی تشکر کنیم.

 

وی گفت: اعتماد بین مردم و نیروی انتظامی باید بیشتر باشد ،تا مردم بتوانند بیشتر با نیروی انتظامی همکاری کنند.

 

فرماندار جیرفت افزود: ما نیز در مجموعه فرمانداری و بخشداری ها و دهیاران با تمام توان نیروی انتظامی را همراهی می کنیم.

 

IMG_1456

 

امینی روش اظهار کرد : امنیت حق مردم است و امنیت نیاز همه ی ما و جامعه است.

وی ادامه داد: شاید مردم بتوانند خیلی از مشکلات و موارد را تحمل کنند ، ولی ناامنی را نمی توانند تحمل کنند و امنیت این مردم بر عهده ی همه ی ماست.

 

وی با تشکر ویژه از رئیس اطلاعات شهرستان جیرفت و سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: این عزیزان لحظه ای از تلاش برای امنیت شهرستان دریغ نمی کنند و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

 

فرماندار جیرفت بیان کرد: ما باید هوشیار باشیم و توجه به مسائل فرهنگی ، معیشتی ،اجتماعی و غیره می تواند در امنیت پایدار موثر باشد.

IMG_1436

IMG_1427  IMG_1432

 

سرهنگ ماشاالله ملایی، فرماندهی جدید منطقه انتظامی جیرفت نیز در این دیدار با تشکر از فرماندار جیرفت و دیگر مسئولین گفت: ما دست نیاز را برای امنیت پایدار در این شهرستان به طرف مردم و همه مسئولین دراز می کنیم و امیدواریم با کمک هم و امنیت بیشتر شاهد حضور سرمایه گذاران زیادی در این منطقه باشیم/.