مواد مخدر زمینه‎ساز بسیاری از آسیب‎های اجتماعی است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

IMG_1729

 

به گزارش سایت کنارصندل ، ماشاءالله ملایی ظهر دیروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: مواد مخدر زمینه‎ساز بسیاری از آسیب‎های اجتماعی است .

 

وی گفت: امروزه دشمن خبیثانه در پی نابودی نظام جمهوری اسلامی بر آمده است و اگر امکان آن را داشت، حتماً نسبت به این امر اقدام می‎کرد، اما اکنون که توانایی رویارویی نظامی را ندارد به جنگ نرم رو آورده است و در قالب آسیب‎های اجتماعی اهداف شوم خود را دنبال می‎کند.

 

وی ادامه داد: با وجود تمام مشکلات موجود نیروی انتظامی عملکرد قابل دفاعی در این زمینه داشته است.

 

وی بیان کرد: مواد مخدر یک پناهگاه و نیازی کاذب است و ما همواره در بحث مواد مخدر شعار سر می‎‎دهیم، اما هنوز به این باور نرسیده که خطر در کمین ما قرار دارد و بسیار نزدیک شده است.

 

وی افزود: باید بحث مقابله با این بلای خانمان‎سوز را جدی بگیریم، زیرا امروزه این معضل دیگر به قشر و گروه خاصی اختصاص ندارد و در تمام لایه‎های جامعه ورود پیدا کرده است.

 

ملایی تصریح کرد: پلیسی موفق است که مردم از آن حمایت کنند و آن را یاور خود بدانند و مردم باید مجموعه نیروی انتظامی را متعلق به خود بدانند.

 

 وی کمبود محبت را یکی از دلایل عمده تمایل جوانان و نوجوانان به سمت و سوی مواد مخدر ذکر کرد و گفت: ابراز محبت خانواده حداقل کاری است که می‎توان در راستای دور نگاه داشتن فرزندان و گرایش آنان به سمت مواد انجام داد.

 

وی در پایان خواستار همکاری سازمان‎های مردم‎نهاد، رسانه ها ، مطبوعات و مسئولین با نیروی انتظامی شد.

 

انتهای پیام/.