افتتاح نمایشگاه و کارگاه نقاشی قرآنی در عنبرآباد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد ابراز داشت: نمایشگاه و همچنین کارگاه نقاشی قرآنی صبح روز دوشنبه ( ۳۱ خرداد ) در مسجد امام حسین علیه السلام عنبرآباد ( مسجد بازار ) افتتاح و به مدت یک هفته به کار خود ادامه می دهد.

 

حجت الاسلام جعفر نیک نفس دبیر اجرایی جشن رمضان جنوب کرمان نیز در جمع اصحاب رسانه گفت: اگر انسان پی ببرد تنها راه نجات وی پناه بردن به مکتب توحیدی اسلام ناب و کتاب آسمانی قرآن است، قطعا از همه ایدئولوژی ها و مکتب های کذایی دست بر می دارد و از طرف دیگر وظیفه ما این است که به شیوه های مختلف این ظرفیت عظیم را هر بیشتر و بهتر به جهانیان بشناسانیم.

 

وی افزود: در همین راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اقدام به برپایی برنامه های مختلف قرآنی در شهرستان های مختلف جنوب کرمان کرده است و امید است که مورد رضایت ذات باری تعالی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام نیک نفس خاطرنشان کرد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه افزایش بینش قرآنی، آشنایی با سیره اهل بیت سلام الله علیه، ترغیب مردم جهت انجام فعالیت های قرآنی و همچنین شناخت استعدادهای ناب فرهنگی و قرآنی است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد ابراز داشت: باتوجه به اهمیت فعالیت های فرهنگی و قرآنی در جامعه و ترغیب افراد جهت فعالیت در این زمینه ها، نمایشگاه قرآنی و همچنین کارگاه نقاشی قرآنی در مسجد امام حسین علیه السلام عنبرآباد ( مسجد بازار ) برگزار می شود.

 

وی افزود: موضوعات قرآنی در قالب های معرّق، مشبّک، ساقه گندم، پته و غیره در این نمایشگاه بدر معرض عموم قرار می گیرد. گیلانی بیان داشت: کارگاه نقاشی ویژه کودکان در موضوعات مختلف قرآن و اهل بیت سلام الله علیه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر است، عنوان کرد: در قسمت جنبی این نمایشگاه برنامه های مختلفی همچون برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی، مشاوره مذهبی و سطح بندی قرآنی افراد شرکت کننده به صورت رایگان انجام می شود.

 

گیلانی ادامه داد: افتتاحیه نمایشگاه و کارگاه نقاشی با حضور مسئولین شهرستان عنبرآباد و مسئولین جنوب استان برگزار شد. به گفته وی این نمایشگاه با همکاری بسیج هنرمندان و موسسه قرآن و عترت امیرالمومنین برگزار می شود