تئاتر خیابانی قرآن و عترت به مدت یک هفته در جیرفت برگزار می شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در راستای سلسله برنامه های جشن رمضان که حوزه جنوب کرمان را پوشش می دهد، تئاتر خیابانی قرآن و عترت به مدت یک هفته در میادین عمومی شهر جیرفت برگزار می شود.

جت الاسلام احمد حسینی ظهر دیروز ( ۱ تیر ) در جمع اصحاب رسانه گفت: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و امکانات، شیوه انتقال مفاهیم فرهنگی نیز باید تغییر کند چراکه ذائقه افراد تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: یکی از شیوه های تاثیرگذار جهت انتقال مفاهیم به افکار عمومی بخصوص جوانان استفاده از ظرفیت هنرهای نمایشی و تئاتر خیابانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان داشت: در راستای سلسله برنامه های جشن رمضان که حوزه جنوب کرمان را پوشش می دهد، تئاتر خیابانی به مدت یک هفته در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: تئاتر خیابانی قرآن و عترت توسط انجمن های هنری نمایشی شهرستان های جنوب کرمان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه همه روزه در میادین عمومی شهر برگزار می شود، افزود: این گروه های تئاتر توسط جوانان بومی منطقه هدایت و اجرا می شود.

وی عنوان کرد: زمان برگزاری تئاتر خیابانی قرآن و عترت، یک ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء است لذا از همه دوستداران فرهنگ و هنر دعوت می شود که در این برنامه حضور پیدا کنند.