پیام تسلیت فرماندار جیرفت بمناسبت سالروز شهادت امام اول شیعیان ولیالی قدر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

IMG_2590

 

 

 

فزت و رب الکعبه

 

لیالی قدر علاوه بر آیین و فضایلی خاص، همواره یادآور مظلومیتی بزرگ برای والاترین جایگاه اسلام ناب محمدی(ص) در دل تاریخ است و در این شب‌ها و روزهای مملو از روح الهی همگان به یاد می‌آورند که چگونه معاندان و منافقان در قبال ولایت و امامت جفاکاری پیشه کردند.

 

اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ، علی (ع) زیر باران رحمت «لیله القدر» می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است دست‌یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست. ان شاء الله فیوضات این ایام توشه راهی باشد برای عموم همشهریان.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بزرگواران، توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های قدر را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم و سالروز مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان حضرت علی علیه‌السلام را به محضر امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و همشهریان گرامی تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال توفیق رهروی هرچه بیشتر از منویات آن امام همام را طلب می‌نمایم.

 

همچنین از مردم مؤمن شهرستان جیرفت درخواست دارم در شب‌های قدر برای نجات مسلمانان و به‌ویژه شیعیان سوریه، عراق، یمن و بحرین دعا کنند تا از دست کافران زمان، داعشیان و تکفیریان نجات یابند.ومردم باید برای موفقیت مدافعان حرم دعا کنند و به یاد شهدای مدافع حرم باشند.

 

احمد امینی روش

فرماندارجیرفت