. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12222 تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1395 | 03:05 ق.ظ

سه مدیر همکلاسی در خدمت مردم / تصویر

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، انسان‌های بزرگ همواره در اندیشه دیگرانند و دل در گرو خدمت به مردم می‌نهند. طی سفری که همراه مسئولین شهرستان به دهستان اسفندقه داشتیم ، در آنجا خیلی اتفاقی متوجه شدیم که سه نفر از مدیران پرتلاش شهرستان که از نعمت خدمت به مردم برخوردارند در سال های […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، انسان‌های بزرگ همواره در اندیشه دیگرانند و دل در گرو خدمت به مردم می‌نهند.

طی سفری که همراه مسئولین شهرستان به دهستان اسفندقه داشتیم ، در آنجا خیلی اتفاقی متوجه شدیم که سه نفر از مدیران پرتلاش شهرستان که از نعمت خدمت به مردم برخوردارند در سال های خیلی دور هم کلاسی بوده اند تا از روی صندلی آموزش به صندلی مدیریت برسند و با تلاش و کوشش فراوان لحظه ای از خدمت به همشهری هایشان دریغ نکنند و جزء بهترین مدیران این شهر باشند .

 

مهندس ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ، مهندس احمدیوسفی مدیربنیاد مسکن شهرستان و مهندس سنجری مدیر آب و فاضلاب روستایی سه همکلاسی ای بودند که مدت چندسال در هنرستان فنی جیرفت در رشته ساختمان درس می خواندند تا امروز در کنار هم بتوانند مشکلات راه ٬ آب و مسکن همنوعانشان را مرتفع نمایند.

 

ما نیز مانند دیگر مردم قدرشناس خدمات این مدیران عزیز هستیم و برای سلامتی خود و خانواده شان دعا می کنیم . خداوند به همه ی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی طول عمر ، سلامتی و موفقیت های بیشتر عطاء کند.

 

IMG_2499

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =