. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 12349 تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1395 | 03:47 ق.ظ

مهندس مشایخی رئیس مرکز بهداشت جیرفت:

خدمات بی نظیر بهداشت و درمان در بخش اسماعیلیه/ ۴ مرکز بهداشتی درمانی در این بخش در حال ساخت است

به گزارش سایت کنارصندل ، خدمات دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت جیرفت در بخش اسماعیلیه بی نظیر بوده است.   مهندس مشایخی رئیس مرکز بهداشت جیرفت در اولین جلسه اداری نماینده جیرفت و عنبرآباد با دیگر مسئولین در بخش اسماعیلیه به خبرنگار ما گفت: ۴ مرکز بهداشتی درمانی در بخش اسماعیلیه در روستاهای اسماعیلیه ، گساله […]

به گزارش سایت کنارصندل ، خدمات دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت جیرفت در بخش اسماعیلیه بی نظیر بوده است.

IMG_2597

 

مهندس مشایخی رئیس مرکز بهداشت جیرفت در اولین جلسه اداری نماینده جیرفت و عنبرآباد با دیگر مسئولین در بخش اسماعیلیه به خبرنگار ما گفت: ۴ مرکز بهداشتی درمانی در بخش اسماعیلیه در روستاهای اسماعیلیه ، گساله ، گنج آباد و الله آباد سفلی ( هرندی) در حال ساخت می باشد.

 

وی افزود : اعتبار هر کدام از این مراکز ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل برنامه طرح تحول سلامت اختصاص داده شده است.

 

مشایخی ادامه داد: ۵ خانه بهداشت نیز با اعتبار هر کدام یک میلیارد ریال در روستاهای زاروکی ، احمدآباد ، اسفندیاری، دشت آزادگان و حسین آباد در حال ساخت و نزدیک به اتمام می باشد.

 

IMG_2593

 

‌وی افزود: ۴ خانه بهداشت نیز در روستاهای بلبلی ، کلانتر، سعیدآباد سفلی و جنگل گرگی از نظر شناسنامه ای به وزارت بهداشت پیشنهاد شده است .

 

رئیس مرکز بهداشت در بحث نیروی انسانی در این بخش گفت: ۶ بهورز در این بخش پذیرفته شده است و ۹ نفر فارغ التحصیل رشته بهداشتی نیز از اول سال جذب مراکز بهداشتی درمانی شده اند که اکثریت بومی منطقه هستند و حقوق آنها از محل برنامه پزشک خانواده می باشد .

 

وی افزود: تا قبل از برنامه تحول سلامت ،پزشکان این بخش ۳ نفر بودند که الان ۹ نفرند و همچنین تعداد ماما صفر بود که الان ۷ نفر می باشند.

 

مهندس مشایخی تصریح کرد : تعداد ۵ مرکز بهداشتی با هزینه ۳ میلیارد ریال تعمیر و تجهیز شده اند و ۲۰ خانه بهداشت نیز هر کدام با ۱۲۰ میلیون ریال تعمیر اساسی شده اند.

 

رئیس مرکز بهداشت جیرفت در پایان گفت : ۴۴ هزار و ۵۰۰ نفر در بخش اسماعیلیه تحت پوشش خدمات بهداشتی درمانی هستند.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 12 =