. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12470 تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 تیر 1395 | 04:17 ق.ظ

دعوت بسیج دانشجویی جیرفت از مردم دارالولایه جهت حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش سایت کنارصندل, بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با صدور پیامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر دارالولایه جیرفت برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. در پیام آمده است: قدس و آزادی مسجد الاقصی به عنوان اولین مساله جهان اسلام و ملل آزاده دنیا و راهبردی برای وحدت دنیای اسلام […]

به گزارش سایت کنارصندل, بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با صدور پیامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر دارالولایه جیرفت برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در پیام آمده است: قدس و آزادی مسجد الاقصی به عنوان اولین مساله جهان اسلام و ملل آزاده دنیا و راهبردی برای وحدت دنیای اسلام و مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است. روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولت های زورگو بدانند که مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند. 
در این پیام آمده است: حضور حماسی امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌ای از حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی جهت آزادسازی قدس از الحاد و شرک و رهایی قدسیان فلسطینی از ظلم و آوارگی است.
پیام ادامه یافته است: روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس ونمادی از مقابله مسلمانان ومستضعفان جهان با طرح های استکباری است.
در این پیام اضافه شده است: مشت های گره کرده مردم روزه دار در آخرین جمعه رمضان با محکوم کردن جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل، بی تردید پیام این مشت ها و فریادها تا آن سوی مرزها هم می رود.
بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در این پیام ضمن اعلام محکومیت و انزجار از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و کشتار مسلمانان بی دفاع فلسطین،‌ از عموم ملت و دانشجویان ،دانشگاهیان،اساتید، مومن و روزه دار ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و مبارز و ولایتمدار شهرستان جیرفت دعوت کرده است تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر صدای عدالت طلبی و حقیقت جویی را سرداده و با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، که همان آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق نمایند.
بسیج دانشجویی جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =