. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12456 تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 تیر 1395 | 02:54 ق.ظ

ضیافت افطاری مسئولین با فرهنگیان و مددجویان بهزیستی +تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمان با شب بیستم  و چهارم از این ماه مبارک، احمد امینی روش فرماندار جیرفت ، اسکندری رئیس آموزش و پرورش ، سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و سلحشور سالاری رئیس اداره ورزش و جوانان در جمع فرهنگیان جیرفت در حسینیه ای که به همین نام هست  حضور […]

به گزارش سایت کنارصندل ، به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمان با شب بیستم  و چهارم از این ماه مبارک، احمد امینی روش فرماندار جیرفت ، اسکندری رئیس آموزش و پرورش ، سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و سلحشور سالاری رئیس اداره ورزش و جوانان در جمع فرهنگیان جیرفت در حسینیه ای که به همین نام هست  حضور پیدا کردند و به همت اداره آموزش و پرورش ضیافت افطار برای فرهنگیان و این مسئولین  برپا شد.

 

و همچنین  350 نفر از مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی جیرفت به همراه خانواده هایشان در کنار مسئولین محلی  شهرستان  در مراسم ضیافت افطاری  در تالار ایرانیان شرکت کردند.

 


رضانژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت در حاشیه برگزاری این مراسم گفت:هزینه برگزاری این ضیافت افطاری توسط خیر عزیز آقای معصومی تامین شده است و همچنین آقای بحرینی مدیرتالار ایرانیان این تالار را رایگان در اختیار این ضیافت افطاری قرار داد که  از این عزیزان و حضور مسئولین عزیز بخصوص آقای امینی روش تشکر می کنم.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت هدف از برپایی این مراسم را همنشینی با مددجویان بهزیستی این شهر عنوان کرد و گفت: در این ضیافت مسئولین نیز حضور داشتند تا  آنها، از نزدیک با خانواده و مشکلات‌ مددجویان این نهاد آشنا شوند.

 

در پایان تعدادی از مددجویان بهزیستی مشکلات خود را در حوزه ورزش و دیگر نهادها و همچنین دراختیار قرار دادن سالن ورزشی مطرح نمودند که با دستور فرماندارجیرفت این مشکلات مورد پیگیری ومرتفع شدن  قرار گرفت.

 

IMG_2696 IMG_2708 IMG_2710 IMG_2717 IMG_2718 IMG_2721 IMG_2735 IMG_2737 IMG_2742 IMG_2743 IMG_2749 IMG_2744

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =