. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 12596 تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1395 | 06:13 ق.ظ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خبر داد:

۹۸۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان توسط اکیپ های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان

  به گزارش سایت کنارصندل ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خبر داد: در دو دهه اول ماه مبارک رمضان، ۹۸۰ مورد بازرسی توسط بازرسان این سازمان در حوزه جنوب کرمان انجام گرفته است.    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان، در خصوص گشت […]

۲

 

به گزارش سایت کنارصندل ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خبر داد: در دو دهه اول ماه مبارک رمضان، ۹۸۰ مورد بازرسی توسط بازرسان این سازمان در حوزه جنوب کرمان انجام گرفته است.

 

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان، در خصوص گشت های بازرسی این سازمان در ماه مبارک توضیح داد: در راستای نظارت بر بازار و رفاه حال مردم در ماه مبارک رمضان، بازرسین این سازمان چه به صورت مشترک با سایر نهادهای دولتی و یا به تنهایی تا کنون ۹۸۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در جنوب استان را انجام داده اند.

 

وی افزود: از این تعداد ۵۵۶ مورد گشت مشترک بازرسان این سازمان با اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، بازرسان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعزیرات حکومتی در حوزه جنوب استان انجام گرفته است.

 

دکتر محمود اسکندری نسب ادامه داد: همچنین بازرسان سازمان در دو نوبت صبح و عصر، ۸۵ مورد گزارش تلفنی مردمی را نیز بررسی نمودند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: در این دو دهه ۱۳۵ پرونده تخلف نیز توسط این سازمان ثبت و برای برای طی مراحل بعدی به مراجع مربوطه ارجاع شد.

 

دکتر اسکندری نسب خاطر نشان کرد: بازرسان این سازمان برای نظارت بر واحدهای صنفی و جلوگیری از تخلفات به صورت شبانه روزی اقدام به رصد بازار کرده و مردم نیز می توانند از طریق تماس با شماره تماس ۱۲۴ موارد تخلف مشاهده شده خود را با بازرسان این سازمان در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =