. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12643 تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1395 | 08:59 ق.ظ

صد هزار لبخند در جیرفت رویید

به گزارش سایت کنارصندل, انجمن سلامت بانوان که تحت عنوان خانه سلامت در جیرفت فعالیت دارد در ماه مبارک رمضان طی یک حرکت خیرخواهانه اقدام به تهیه سبد کالای نیازمندان کرد تا بتواند گوشه ای از صدها نیاز این عزیزان را براورده کند. در این طرح که به نفع نیازمندان برگزار میشود و از آنجایی […]

به گزارش سایت کنارصندل, انجمن سلامت بانوان که تحت عنوان خانه سلامت در جیرفت فعالیت دارد در ماه مبارک رمضان طی یک حرکت خیرخواهانه اقدام به تهیه سبد کالای نیازمندان کرد تا بتواند گوشه ای از صدها نیاز این عزیزان را براورده کند.
در این طرح که به نفع نیازمندان برگزار میشود و از آنجایی که شرکت دمنوش های سلامتی نیوشا نیک حامی سلامتی بانوان و کارافرینی بانوان میباشد اعضا خانه سلامت بمدت دو شب در محل پارک حضرت ولیعصر (عج) اقدام به فروش چای دست چین بهاره اول اصیل ایرانی نیوشا جهت تکمیل این سبد کالا نمود.

جزئیات فروش این محصول به این شکل میباشد که هر بسته چای اصیل ایرانی به قیمت ۱۲/۵۰۰ تومان میباشد که باهمکاری داوطلبان هلال احمر برچسب های طراحی شده که دارای سه قسمت میباشند.( یک قسمت مشخصات فرد خریدار تکمیل میشود جهت تحویل دهی به هلال احمر… قسمت دوم برچسب بزرگ روی بسته چای خریداری شده چسبانده میشود و قسمت سوم برچسب هم تحویل خریدار میشود که حامل کد استعلام میباشد.) هر شهروند عزیز که در این عمل خیر شریک شود و بسته چای بنامش برچسب بخورد از طریق کد استعلامی که روی برچسب شماره ۳ میباشد میتواند یک هفته بعد از خرید از طریق هلال احمر جهت اطلاع از اهدا شدن این بسته چای استعلام بگیرد.
ان شاالله مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد.همشهریان عزیز درتکمیل این طرح اعضا خانه سلامت را تنها نگذارید.هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!

۰۳۴۴۳۳۱۵۳۰۳ خانه سلامت – چهارراه بیمارستان – ابتدای خیابان کمیته امداد – سمت راست روبروی تهران ابزار
IMG-20160702-WA0029IMG-20160702-WA0028IMG-20160702-WA0027IMG-20160702-WA0023

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفت =