. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 12733 تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395 | 14:54 ب.ظ

پیام تبریک فرماندار جیرفت به مناسبت عید سعیدفطر

پیام تبریک فرماندار جیرفت  به مناسبت عید سعیدفطر     " الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت "   بسمه تعالی " الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت " عید سعید و خجسته فطر، موسم شادمانی و عید عاشقانی است که در بهار قرآن با قلوبی مملو […]

پیام تبریک فرماندار جیرفت  به مناسبت عید سعیدفطر

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 

" الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت "

 

بسمه تعالی
" الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت "

عید سعید و خجسته فطر، موسم شادمانی و عید عاشقانی است که در بهار قرآن با قلوبی مملو از خضوع و عشق، نغمه عبودیت سر داده، هر روز را در انتظار لحظات روحانی و مقدس افطار و هر شب را به شوق برخورداری از فیض سحر به پایان رسانده و خلوتی خالصانه و صادقانه با خدای خود برپا کردند.

 

عیدفطر،عید فطرت های روشنی است که پس ازگذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بیکران، به ستایش باریتعالی پرداخته و زنگار گناه را از آینه روشن قلب وجان میزداید.

 

چه زیباست صدای گام‌های بندگان خدا به شوق آراستن صفوف نماز و اظهار بندگی به درگاه حق در روزی که خداوند آن را از میان دیگر روزهای خویش برگزیده تا در این عید بزرگ شکوه اطاعت و بندگی را به نمایش بگذارند.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و تبریک عیدسعیدفطر، روز نمایش عظم تدین،روز فتح و پیروزی در جهاد اکبر و بازگشت دوباره به فطرت انسانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(ارواحنا لتراب مقدمه فدا)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ،ریاست محترم جمهور ،استاندار محترم کرمان و تمام مردم مومن و ولایتمدار شهرستان جیرفت ، از خداوند قادر متعال، رستگاری، عزت و کرامت و صحت و عافیت همگان را مسألت می نمایم.

 

و امید آن داریم که در سایه بهره‌مندی از برکات و فیوضات بی پایان ماه مبارک رمضان، دست در دست هم، متحد، همدل و همراه، تلاش و کوشش مضاعف توأم با همت بلند را سرلوحه کار و زندگی خویش قرار داده و فصل جدیدی از نو آوری، پیشرفت و شکوفایی را در جیرفت شایسته و زیبا آغاز نمائیم.

 

احمد امینی روش

فرماندار شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 3 =