اختصاص یک سوم بودجه استان به جنوب کرمان/مجوز ادارات کل افزایش پیدا کند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

IMG_3295

 

به گزارش سایت کنارصندل ،امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه جنوب کرمان یک سوم جمعیت استان را تشکیل می دهد لذا باید یک سوم بودجه استان در این منطقه هزینه شود، گفت: باتوجه به بعد مسافت شهرستان های جنوب کرمان تا مرکز باید مجوز ادارات کل این منطقه افزایش پیدا کند.

 

 حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور صبح روز ( ۱۶ تیر ) در خطبه های عید فطر جیرفت ضمن تبریک این عید افزود: دشمنان از روحیه انقلابی جمهوری اسلامی ایران ترس دارند و دنبال نابود کردن این فرهنگ هستند.

                                       
وی افزود: امروز این روحیه در دنیا موجب به زانو دراوردن قدرت های دنیا در مقابل ایران اسلامی شده است لذا نباید این فرهنگ در جامعه کم رنگ شود.


امام جمعه جیرفت بیان داشت: هرجا که با روحیه انقلابی پیش رفتیم موفق و در جایی که منتظر کمک دیگران شدیم شکست خوردیم.


به گفته وی جنگ تحمیلی نمونه بارز روحیه انقلابی گری مردم ایران بود که باید از آن الگوبرداری شود.

 

حجت الاسلام کرمی پور عنوان کرد: عید سعید فطر عید پاداش گرفتن از پروردگار است لذا امیدواریم اعمالی را که در این ماه انجام می دادیم ادامه داشته باشد.


وی ابراز داشت: خداوند عید فطر را برای همه مسلمین قرار داده است ولی متاسفانه در عراق، سوریه، یمن و بحرین  عیدی نیست چراکه درگیر مشکلاتشان هستند.


نماینده ولی فقیه در جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار هیات دولت با رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: معظم له بر مساله فتنه حساسیت زیادی دارند چرا که فتنه گران دنبال براندازی نظام بودند.

 
وی اظهار داشت: یکی از دلایلی که مقام معطم رهبری در این دیدار مساله فتنه را مطرح کردند، استفاده نکردن از این اشخاص در مناسب دولتی است.


امام جمعه جیرفت تاکید کرد: طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان جیرفت باید شفاف سازی و در اختیار کارشناسان و نشریات محلی قرار گیرند تا تحلیل شوند و مردم از انها مطلع شوند.


وی بیان داشت: جنوب کرمان یک سوم جمعیت استان را تشکیل می دهد لذا باید یک سوم بودجه استان در این منطقه هزینه شود.


حجت الاسلام کرمی پور افزود: باتوجه به بعد مسافت شهرستان های جنوب کرمان تا مرکز استان باید مجوز ادارات کل این منطقه را افزایش پیدا کند.


به گفته وی حقوق های نجومی چرا باید از نظر ناظرین رد شود و اغماض شود، مردم نسبت به این مساله ناراحت هستند امیدواریم هرچه سریع تر این مشکل برطرف شود.


نماینده ولی فقیه در جیرفت عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که نباید مرور زمان شامل این مساله شود لذا باید هرجه سریع تر این مشکل پیگیری و نتایج به مردم اطلاع رسانی شود.


حجت‌الاسلام  کرمی‌پور گفت: حداقل زکات فطریه در شهرستان جیرفت ۴۰ هزار ریال است و اگر هم بیشتر بپردازند ثواب دارد.

 انتهای پیام/.