. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 12863 تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1395 | 02:56 ق.ظ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خبر داد:

عملیات احداث ساختمان اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان آغاز شد

    به گزارش سایت کنارصندل ،در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به سرمایه گذاران جنوب کرمان: آغاز عملیات احداث ساختمان اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خبر داد: عملیات ساخت ساختمان اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در شهرستان جیرفت آغاز گردید. […]

۱

 

 

به گزارش سایت کنارصندل ،در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به سرمایه گذاران جنوب کرمان: آغاز عملیات احداث ساختمان اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خبر داد: عملیات ساخت ساختمان اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در شهرستان جیرفت آغاز گردید.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: علیرغم فعالیت چند ساله و اهمیت وجود این سازمان به عنوان رکن مهم اقتصادی و سرمایه گذاری در منطقه برای خدمت رسانی مطلوب و تکریم و رفاه حال مراجعان و سرمایه گذاران محترم به عنوان مهمترین هدف، اما متأسفانه این سازمان فاقد ساختمان اداری بوده و همچنان در ساختمان استیجاری می باشد به نحوی که این موضوع چالش های متعددی را در راستای وجود سازمان مستقل در منطقه و خدمت رسانی به ارباب رجوعین ایجاد نموده بود.

 

وی بیان کرد: بنابراین مسئله احداث ساختمان اداری سازمان در کنار سایر موارد مهمی از قبیل: سرمایه گذاری، چارت سازمانی، بودجه ، افزایش وسایل نقلیه، نیروی انسانی و … جزو اولویت های سازمان در سه ساله اخیر قرار گرفت و بحمدلله علیرغم وجود مشکلات فراوان پیش رو، این مورد نیز مانند سایر مسائل ذکر شده، محقق شد.

 

وی در خصوص روند طی شده برای تحقق موضوع، افزود: متأسفانه طی پیگیری های متعدد اولیه متوجه قانون ممنوعیت احداث ساختمان های اداری جدید در کشور شدیم که بدین ترتیب برای این سازمان نیز امکان صدور مجوز احداث وجود نداشت.

 

دکتر محمود اسکندری نسب ادامه داد: اما با پیگیری و بررسی های سازمان، راهکار استفاده از کارگروه ۲۱۵ جهت رفع مشکل به مقامات مربوطه پیشنهاد گردید.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن تشکر از حمایت های ویژه وزیر محترم و معاونت پشتیبانی وزارت صنعت، معدن وتجارت، استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، افزود: طی برگزاری جلسات و پیگیری های متعدد با مقامات محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مقامات محترم استانداری کرمان و سازمان محترم مدیریت و برنامه ریزی استان، موفق به اخذ مجوز ساخت با استفاده از کارگروه ۲۱۵ در دی ماه ۱۳۹۴ و موافقت تأمین هزینه های احداث سایت اداری سازمان، شدیم.

 

دکتر اسکندری نسب گفت: ساختمان اداری سازمان در بلوار امامزاده سلطان سید احمد جیرفت و جنب اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، با متراژ ۱۶۶۰ مترمربع و هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در سه طبقه، در حال ساخت می باشد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در پایان گفت: امید است این پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

  1. مرتضی اسکندری نسب گفت:

    انشاالله همیشه سالم باشی دکتر اسکندری زنده باد

    مرتضی اسکندری نسب

  2. مرتضی اسکندری نسب گفت:

    باسلام
    درود فراوان برشما دکتر اسکندری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =