. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12913 تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 | 05:18 ق.ظ

جلسه هماهنگی جمعیت فرهنگیان ایران و مدیریت سازمان زندانهای استان کرمان برگزار شد

به گزارش سایت کنار صندل, جلسه جمعیت فرهنگیان ایران و مدیریت سازمان زندان های استان کرمان صبح شنبه ۱۹تیر در ساختمان سازمان مدیریت زندان های استان در کرمان برگزار شد.   در این جلسه فرشید محمودی اسفندقه دبیر جمعیت فرهنگیان ایران, حاج اقا مقبلی معاونت تربیتی فرهنگی سازمان زندان ها و دوست محمدی مسئول آموزش […]

به گزارش سایت کنار صندل, جلسه جمعیت فرهنگیان ایران و مدیریت سازمان زندان های استان کرمان صبح شنبه ۱۹تیر در ساختمان سازمان مدیریت زندان های استان در کرمان برگزار شد.

 

در این جلسه فرشید محمودی اسفندقه دبیر جمعیت فرهنگیان ایران, حاج اقا مقبلی معاونت تربیتی فرهنگی سازمان زندان ها و دوست محمدی مسئول آموزش سازمان زندان ها پیرامون آموزش و سواد آموزی به زندانیان در بند و نیز اعزام معلم و مدرس به زندان به گفتگو و رای زنی نشستند.

 

در این جلسه قرار شد تفاهم نامه همکاری بین جمعیت فرهنگیان ایران و سازمان زندان های استان کرمان و نیز اعزام مدرسین داوطلب توسط جمعیت فرهنگیان به زندان های استان مخصوصا جنوب استان و بم در دستور کار قرار گیرد.

 

همچنین مقرر شد در انتهای شهریور ماه جلسه تکمیلی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان, مدیریت سازمان های استان و جمعیت فرهنگیان ایران تشکیل و تفاهم نامه سه جانبه جهت همکاری و اجرای مصوبات این جلسه منعقد گردد و سازمان آموزش و پرورش وظیفه گزینش و تایید صلاحیت مدرسان اعزامی را به عهده بگیرد.

 

در پایان این جلسه محمودی اسفندقه دبیر جمعیت فرهنگیان روند جلسه را خوب و بسیار مثبت ارزیابی کرد و خواستار رسیدگی بیشتر به سطح سواد در زندان ها و آموزش زندانیان جهت جلوگیری از بزه های متعاقب ازادی و نیز رفاه زندگی خوب برای زندانیان شد.

 

IMG-20160709-WA0012IMG-20160709-WA0013

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهار =