اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد تنها راه بر طرف کردن مشکلات اقصادی خانوارها است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار جیرفت گفت: یکی از راه های بر طرف کردن مشکلات اقتصادی خانوار های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغالزایی و توانمند کردن آنها است.

 

احمد امینی روش در دیدار با مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: امروز باید به دنبال توانمد کردن افراد تحت پوشش باشیم و باید با برنامه ریزی آنها را از مستمری گرفتن خارج کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از نهاد های موفق و تاثیر گذار انقلاب اسلامی است که آینده نگری امام خمینی (ره) را به ما یاد آور می شود.

 

امینی روش ضمن قدر دانی از تلاش های این نهاد مقدس برای قشر محرم کشور تصریح کرد: انقلاب اسلامی برکات بی شماری داشته و خدمات ارزنده انقلاب گواه این مدعا است.

 

وی ادامه داد: برخی برای پیش برد اهداف خود خدمات انقلاب را زیر سوال می برند لذا باید این افراد بدانند که مردم خودشان این انقلاب را به ثمر رساندند و خدمات آن را فراموش نمی کنند.

 

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: برای ایجاد اقتصاد پویا در خانوار های تحت پوشش باید اشتغالزایی کرد که این امر نیاز به برنامه و طرح دارد.

 

وی ادامه داد: شهرستان جیرفت یکی از مستعد ترین مناطق تولید بخش کشاورزی و دامداری است لذا می توان با حمایت از افراد تحت پوشش آنها را به سمت خود کفایی سوق داد.

۴gm0m11psxye2l2r4qb6IMG_3800 IMG_3802 IMG_3805 IMG_3809

انتهای پیام/.