. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13023 تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 | 17:24 ب.ظ

افتخاری در حوزه اجرا و گویندگی برای مردم خون گرم جیرفت و عنبرآباد

به گزارش سایت کنارصندل, همه کسانی که در حوزه اجرا و گویندگی ایفای نقش دارند باید از توان بالایی در ساخت جملات برخوردار باشند.   مجید عابدزاده متولد ۱۳۶۱ در شهرستان عنبرآباد مجری محبوب، توانمند و دوست داشتنی شهرمان با طی کردن پله های ترقی, امسال با حضور خود در شبکه های تهران، جام جم […]

به گزارش سایت کنارصندل, همه کسانی که در حوزه اجرا و گویندگی ایفای نقش دارند باید از توان بالایی در ساخت جملات برخوردار باشند.

 

مجید عابدزاده متولد ۱۳۶۱ در شهرستان عنبرآباد مجری محبوب، توانمند و دوست داشتنی شهرمان با طی کردن پله های ترقی, امسال با حضور خود در شبکه های تهران، جام جم و خراسان رضوی و شبکه های سراسری سه و یک به همراه دو مجری مشهور کشوری سید کاظم احمد زاده و احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل باعث افتخار جنوب کرمان بود.

 

وی همچنین برنامه مجری گری در شب های قدر برای شبکه خراسان رضوی ره به صورت زنده و مستقیم از شبکه های یک و سه بر روی آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران داشت و دقایقی از این برنامه در مسجد جامع جیرفت بصورت تلفنی پخش شد.

 

عابدزاده به خبرنگار ما گفت: موفقیتم را مدیون دعای خیر همشهریان و توسل به ائمه معصومین هستم.

 

وی افزود: در یکی از اجراهایم فرصتی دست داد تا دقایقی با رحمانی فضلی وزیر کشور صحبت داشته باشم که در آنجا به او از ظرفیتهای کشاورزی جنوب کرمان و خشک شدن هلیل رود گفتم و همچنین درباره لزوم استان شدن جنوب کرمان به توجه به پتانسیلهای موجود هم صحبت کردم.
 

 

سایت کنارصندل برای این مجری جوان جنوب کرمانی آرزوی موفقیت دارد.

IMG-20160711-WA0026


IMG-20160711-WA0028IMG-20160711-WA0024IMG-20160711-WA0022

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پانزده =