. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 13022 تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 | 15:23 ب.ظ

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت :

برگزاری آزمون سراسری در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه/ تمام تدابیر برای برگزاری یک آزمون خوب در شهرستان مهیا است

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،صبح امروز، محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت در جلسه کمیسیون دانشجویی با موضوع برگزاری آزمون سراسری سال ۹۵ گفت:  آزمون سراسری در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه در شهرستان جیرفت همراه با سراسر کشور برگزار می شود و تمام تدابیر برای برگزاری یک آزمون خوب در شهرستان مهیا […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،صبح امروز، محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت در جلسه کمیسیون دانشجویی با موضوع برگزاری آزمون سراسری سال ۹۵ گفت:  آزمون سراسری در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه در شهرستان جیرفت همراه با سراسر کشور برگزار می شود و تمام تدابیر برای برگزاری یک آزمون خوب در شهرستان مهیا است.

وی در جمع معاونین دانشگاه ها و آموزش و پرورش،نیروی انتظامی، کارشناسان برق و آب ،هلال احمر و اورژانس و غیره تصریح کرد: بخاطر حساسیت بسیار خاص در برگزاری این آزمون یک همکاری بسیار خاص از همه ی عزیزان حاضر در جلسه می خواهیم تا با پیروزی از این آزمون بیرون بیائیم.

 

سالاری اشاره کرد: نزدیک به ۴ هزار نفر در ۱۱ حوزه  در این دو روز آزمون دارند و بزرگترین دغدغه ما امنیت حوزه هاست.

 

وی افزود: از نیروی انتظامی تقاضا داریم که در هر حوزه حداقل دوسرباز با یک کادر حضور داشته باشند و یک آمبولانس برای اطمینان در حوزه ها باشد.

 

سالاری تصریح کرد: با توجه به گرمی هوا تعدادی از لوازم سرمایشی در ۲۴ ساعت قبل از آزمون روشن باشند که فضای خنک و خوبی  برای دانش آموزان ما ایجاد شود.

 

وی تامین امنیت حوزه ها، تامین وسایل خنک کننده،تقویت برق حوزه های امتحانی وآمبولانس وپزشک مورد نیاز برای حوزه های امتحانی باید مد نظر متولیان باشند وبه جد پیگیری شوند تاشاهد برگزاری آزمونی سالم وموفق درسطح شهرستان باشیم.

 

IMG_3812 IMG_3815 IMG_3818 IMG_3819 IMG_3826

 

انتهای پیام/.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هشت =